کد خبر : 1081785 | 20 فروردين 1393 ساعت 17:00 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط رئال می‌تواند حریف بایرن شود

مهاجم پیشین باواریایی‌ها گفت تنها کهکشانی‌ها می‌توانند سد راه تیم قدیمی او برای فتح مجدد لیگ قهرمانان اروپا شوند.

فقط رئال می‌تواند حریف بایرن شود
جیوانی البر اطمینان دارد که منچستریونایتد امشب (چهارشنبه) نمی‌تواند بایرن مونیخ را در آلیانتس آره‌نا شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود، چون این کار از عهده هیچ تیمی برنمی‌آید جز سفیدپوشان پایتخت اسپانیا.
به نقل از تسنیم، البر با اشاره به بازی امشب منچستریونایتد و رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن شیاطین سرخ باید بازی را برده یا تساوی با 2 گل زده کسب کنند، اظهار داشت: بایرن مونیخ امسال از سال گذشته قوی‌تر است. باید منتظر بازی بمانیم اما اگر از من بپرسید می‌گویم تنها یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا هست که می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و آن تیم رئال مادرید است.
البر افزود: بایرن مونیخ از ابتدای بازی برابر منچستریونایتد شروع به حمله می‌کند و آنقدر به این کار ادامه می‌دهد که فرصت نفس کشیدن را از منچستری‌ها می‌گیرد هرچند باید مواظب ضدحملات این تیم هم باشد. به نظر من بایرن مونیخ در این بازی به همان شیوه‌ای حمله می‌کند که در بازی چهارشنبه هفته گذشته حمله می‌کرد اما این بار موقعیت‌های فراوانی به دست خواهد آورد. من از این بابت مطمئنم.
مهاجم پیشین باواریایی‌ها تصریح کرد: به نظر من بایرن مونیخ با وجود ماریو ماندزوکیچ در خط حمله‌اش بسیار قوی‌تر است. من این بازیکن را دوست دارم، چون از هیچ گل می‌سازد. آرین روبن و فرانک ریبری هم 2 بال تراز اول هستند که همیشه آماده نبرد هستند. یک گل زودهنگام می‌تواند کار بایرن مونیخ را بسیار آسان کند، چون در آن صورت دفاع منچستریونایتد برای شرکت در حملات باز می‌شود و بایرن می‌تواند بازی همیشگی‌اش را انجام دهد.

دیدگاه‌ها