کد خبر : 1082075 | 23 فروردين 1393 ساعت 11:40 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: فجرسپاسی 4.5 میلیارد هزینه کرد

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز با بیان این که تیمش با 4.5 میلیارد هزینه به پلی‌آف رسید، از اعلام آمادگی این باشگاه برای انتشار قراداد عوامل تیم خبر داد.

جعفری: فجرسپاسی 4.5 میلیارد هزینه کرد
جعفر جعفری درباره رسیدن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم بازی آخر را ببریم و به صورت مستقیم سقوط نکنیم. به هر حال امتیاز ما با استقلال اهواز و ذوب‌آهن برابر بود اما به خاطر تفاضل گل نتوانستیم ماندن خودمان را در لیگ قطعی کنیم. بعد از بازی دیروز هم تمرین‌ها را دو، سه روز تعطیل کرده‌ایم تا بعد از استراحتی کوتاه آماده بازی پلی‌آف شویم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: ابتدا باید تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان در تاریخ سی فروردین بازی کنند. سپس ما در تاریخ 6 اردیبهشت به مصاف برنده آنها خواهیم رفت.
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز همچنین با اشاره به این که محمود یاوری سابقه موفقیت در مرحله پلی‌آف را با تیم‌های دیگر دارد، خاطرنشان کرد: یاوری مربی مجربی است. ان‌شاءالله بازیکنان هم با تلاش خود کاری کنند تا تیم در لیگ بماند. به هر حال تنها دلخوشی مردم شیراز در ورزش قهرمانی تیم فجر است. البته باید از آنها تشکر کنم که دیروز به ورزشگاه آمدند و سنگ تمام گذاشتند. هواداران ما از دقیقه نخست هم تیم خودشان را تشویق کردند و هم ملوانی‌ها را. در بازی دیروز واقعا حرکت اخلاقی خوبی دیدیم.
جعفری درباره این که با توجه به شرایط تیم از ابتدا قابل پیش‌بینی بود فجر یکی از کاندیداهای سقوط باشد، تصریح کرد: اگر در سه بازی خانگی مقابل صبا، سایپا و راه‌آهن که شکست خوردیم، حداقل تساوی به دست می‌آوردیم، وضعیت به این شکل نمی‌شد اما در مجموع نتیجه‌ای گرفتیم که طبیعی بود و معتقدیم چندان هم بد نیست. فجر سپاسی با توجه به امکانات کم و بضاعت ضعیف خود توانست به پلی‌آف برسد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فجر نمی‌توانست از غلام پیروانی نتیجه‌ای بهتر بگیرد و تغییر کادرفنی چقدر در نتیجه به دست آمده تاثیر داشت، گفت: حرکت بعضی تماشاگران در استادیوم باعث شد که پیروانی استعفا دهد اما نمی‌توان گفت که اگر پیروانی می‌ماند نتیجه بهتری می‌گرفتیم. یاوری هم سعی و تلاش خود را کرد و مطمئنم در دو بازی آینده هم موفق خواهیم شد.
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با بیان این که اگر تیم در لیگ برتر بماند، حمایت مسئولان استانی را می‌طلبد، گفت: امسال واقعا خلا حمایتی را از جانب مسئولان استانی احساس کردیم. اگر تیم در لیگ ماند، دیگر باید به دور از هر گونه شعار بیایند و کمک کنند تا این بار تیم برای قهرمانی بسته شود نه ماندن.
جعفری در پایان از استقبال باشگاه فجر همچون باشگاه‌های نفت، سایپا، راه‌آهن و داماش از طرح ایسنا خبر داد و گفت: باشگاه فجر نیز حاضر است ریز قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را اعلام کند. مجموع قرارداد همه عوامل تیم در لیگ امسال بیشتر از 4.5 میلیارد تومان نشد. قرارداد محمود یاوری 300 میلیون تومان بود و بازیکنان هم به طور میانگین 200-300 میلیون تومان قرارداد بستند.

دیدگاه‌ها