کد خبر : 1082304 | 25 فروردين 1393 ساعت 00:34 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

افضلی: انگیزه بالایی برای موفقیت دارم

ملی‌پوش وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای نخستین بار است که قرار است در یک تورنمنت رسمی در رده بزرگسالان به میدان بروم و این فرصت را به‌راحتی از دست نمی‌دهم.

افضلی: انگیزه بالایی برای موفقیت دارم
رضا افضلی در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: برای نخستین بار است که قرار است در یک تورنمنت رسمی در رده بزرگسالان به میدان بروم؛ از اعتماد رسول خادم و مربیان تیم ملی تشکر می‌کنم و این فرصت را به‌راحتی از دست نمی‌دهم.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی کشور و جام تختی عنوان نخست را کسب کردم و آمادگی و انگیزه بالایی برای حضور موفق در این مسابقات دارم. امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد مربیان بدهم و به نفر اول این وزن تبدیل شوم.
دارنده مدال طلای جوانان آسیا تصریح کرد: هدف من رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی است که موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌تواند پُلی برای رسیدن به این هدف باشد.
افضلی درباره شناختش از حریفان گفت: با کمک مربیان تیم ملی حریفان اصلی را ارزیابی کرده‌ایم؛ حریفان ژاپنی، قزاق و ازبک از رقبای اصلی من در این مسابقات هستند که به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای قهرمانی بین این نفرات باشد. آمادگی بدنی و روحی خوبی دارم و امیدوارم تا زمان آغاز مسابقات به مرز آمادگی برسم.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای 2 تا 5 اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها