کد خبر : 1083431 | 05 اردیبهشت 1393 ساعت 02:36 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوزه‌گری: وزیر بهترین پاسخ را به منتقدان داد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: وزیر ورزش و جوانان با دفاعی که از مدیریت من کرد، بهترین پاسخ را به منتقدان داد.

کوزه‌گری: وزیر بهترین پاسخ را به منتقدان داد
 جلال کوزه‌گری در مورد انتقاد و گلایه برخی از بازیکنان تیم ملی هندبال نسبت به مدیریت وی در فدراسیون و ارسال نامه انتقادی به وزیر ورزش اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شد و نامه‌ای که به وزیر ورزش داده شد منتظر نظر وزیر بودیم که وی هم اظهار نظر کرد و گفت که از مدیریت فدراسیون هندبال رضایت کامل دارد. وی جایگاه بالاتری نسبت به من دارد و جوابش هم کاملاً واضح است.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه آقای وزیر با من صحبتی نکرد، ادامه داد: اصل نامه به وزیر ورزش داده شده بود و گودرزی هم باید به این موضوع جواب می‌داد. اگر نامه‌ای به فدراسیون داده می‌شد قطعاً من هم جواب می‌دادم، اما حالا نامه برای وزیر ارسال شده و گودرزی هم جواب کاملاً واضح و روشنی داده است و فکر می‌کنم جای هیچ بحثی باقی نمانده است.
رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه بهترین پاسخ را وزیر ورزش داد و من هیچ صحبتی ندارم، خاطرنشان کرد: بالاتر از سیاهی رنگی نیست. من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما چون دوست ندارم هندبال لطمه بخورد سعی می‌کنم شرایط را مدیریت کنم. اقداماتی را تا روز شنبه انجام خواهم داد و خیلی چیزها روشن می‌شود؛ نفرات را انتخاب خواهیم کرد تا ببینیم چه کسانی می‌آیند و چه کسانی نمی‌آیند.
کوزه‌گری در پاسخ به این سوال که یعنی با این شرایط ممکن است بازیکنانی که هندبال ایران را برای نخستین بار جهانی کردند را دعوت نکنید؛ عنوان کرد: سرمربی تشخیص می‌دهد که بازیکنی در تیم ملی باشد یا نباشد. اگر بازیکنی را دعوت کردیم و وی در اردوها حاضر نشد آن زمان بر اساس مقررات برخورد می‌کنیم؛ سرباز وطن آن زمان مشخص می‌شود نه اینکه الان آقایان خود را سرباز وطن بنامند!
وی افزود: وزیر نظرش را اعلام کرده؛ برخی بازیکنان می‌گویند من هیچ کاری نکردم، اما آقای وزیر دفاع تمام قدی از من کرد. من کارم را کرده‌ام، اما برایم سوال است که چرا این بازیکنان ملی‌پوش در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه نگرفتند؟ اگر در این مدت کاری کرده‌ام با لطف خدا بوده و اگر خداوند نخواهد جلال کوزه‌گری در هندبال نیست؛ به قول علی دایی عزت و ذلت دست خداست.

دیدگاه‌ها