کد خبر : 1083551 | 06 اردیبهشت 1393 ساعت 09:55 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

حاجی‌پور نیمه‌نهایی را از دست داد

نماینده وزن 59 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدارش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مغلوب حریف قرقیز شد.

حاجی‌پور نیمه‌نهایی را از دست داد
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده است که نماینگان کشورمان در 3 وزن اول به مصاف حریفان خود رفتند.
به نقل از فارس، در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی‌پور که در دور نخست با نتیجه 10 بر 3 مقابل سی لایک ولیهان از چین به پیروزی دست یافته بود؛ در دور دوم مغلوب کانی‌بیک ژولچو بیکوف، دارنده مدال نقره بازی های آسیایی و برنز قهرمانی آسیا از قرقیزستان شد و شانس حضور در نیمه‌نهایی را از دست داد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 13 کشتی‌گیر حضور دارند.
پیش از در وزن 71 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر وزن کشی کردند، محمد کریمی در دور نخست مغلوب کارات توگولبایف از قرقیزستان شد و برای ادامه کار و تلاش برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.
در وزن 85 کیلوگرم هم مجتبی کریم‌فر در دور نخست به مصاف رستم اس ساکالوف از ازبکستان رفت و در حالی‌که این دیدار در تایم دوم با نتیجه یک بر یک مساوی پیش می‌رفت، داوران کریم‌فر را 3 اخطاره کردند و کشتی‌گیر کشورمان بازنده اعلام شد. وی برای ادامه کار و شانس کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 11 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.
رقابت‌های وزن 66 کیلوگرم، 75 کیلوگرم، 80 کیلوگرم، 98 کیلوگرم و 130 کیلوگرم فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها