کد خبر : 1093889 | 09 اردیبهشت 1393 ساعت 15:31 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

چون از طریق امیری به استقلال نیامدم جواب سلامم را نداد

کبه: مقصر حاشیه‌های کیش امیری بود

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: چون از طریق امیری به استقلال نیامدم او جواب سلامم را نمی داد.

کبه: مقصر حاشیه‌های کیش امیری بود
صحبت های بوبکر کبه در برنامه 90 واکنش معاون ورزشی استقلال را در پی داشت. مهاجم استقلال نیز در پاسخ به آن مصاحبه صحبتهایی را انجام داده است.
کبه در ابتدای صحبت های خود گفت: باشگاه استقلال قصد نداشت قراردادم را فسخ کند. تمام مسئولان استقلال از جمله علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی که می‌دانم به خدا اعتقاد دارند، نمی‌خواستند قراردادم را فسخ کنند و حتی تا لحظه آخر هیچ صحبتی در این باره نشده بود.
وی با بیان اشاره به این موضوع که برای فسخ قرارداد با استقلال پیشقدم شده بود، گفت:بر خلاف میل باطنی‌ام که دوست داشتم در تیم بزرگی چون استقلال که هوادارانی زیادی دارد، بازی کنم و آن را بارها در مصاحبه‌هایم عنوان کرده بودم، مجبور شدم از این تیم جدا شده و قراردادم را توافقی فسخ کنیم. این اولین دروغ علی امیری بود. حالا می‌فهمم که علاوه بر شخصیت بدی که امیری دارد، او دروغگو نیز هست!
مهاجم فصل گذشته تیم استقلال در مورد توهینش به کارمند باشگاه استقلال تصریح کرد: امیری مسلمان است و می داند که یک مسلمان نباید دروغ بگوید. حتما او به خدا اعتقادی ندارد، چون اگر اعتقاد داشت به من تهمت نمی‌زد و دروغ نمی‌گفت. بله، من با آن کارمند خانم در بعضی مواقع با صدای بلند صحبت می‌کردم اما زمانی که متوجه می‌شدم که او تقصیری ندارد، عذرخواهی می‌کردم و به او می‌گفتم مرا درک کن. من به خاطر رفتن به کشورم، دیدن فرزندم که به تازگی به دنیا آمده بود و همچنین درگذشت پدرم شرایط سختی را سپری می‌کردم و به همین خاطر واکنش نشان دادم.
کبه اضافه کرد: این موضوع را بیشتر کارمندان و کسانی که در باشگاه حضور داشتند، می‌دانستند ولی نامی از آنها نمی‌برم چون در آنجا مشغول کار هستند و حرفه‌ای نیست که نامی از آنها ببرم. امیری خواسته با گفتن این دروغ‌ها خودش را از خیلی چیزها تبرئه کند. امیری مدعی شده با من رفتار خوبی داشتند، این در حالی است که کلمه «ما» برای من هیچ مفهومی ندارد. من از کسی در استقلال به غیر او(امیری) بدی ندیدم. در این مدت تنها از شرایط استقلال صحبت کرده بودم اما با آدم‌هایی که در استقلال حضور داشتند، مشکلی نداشتم.
وی با بیان اینکه برای حرف‌های خود سند دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه نمی‌توانم نامی از شخص خاصی ببرم، چون در باشگاه مسئول هستند و با همه آنها ارتباط خوبی داشتم.
مهاجم فصل گذشته تیم استقلال در خصوص درگیری‌اش با پلیس گذرنامه کیش گفت: دعوایی وجود نداشت و شاید در حد مشاجره لفظی بود. این هم یکی از دروغ‌های امیری است.
وی در مورد مشکل مسکن خود افزود: در قرارداد ابتدایی من که نسخه‌ای از آن نیز موجود است، خدا شاهد است که ذکر شده بود،‌ تامین مسکن من برعهده باشگاه است. در نهایت پیگیری‌های قلعه‌نویی باعث شد که خانه‌ای برای من تامین شود.
مهاجم فصل گذشته استقلال ادامه داد: امیری مدعی شده که اگر من بازیکن خوبی نبودم، داماش گیلان و استقلال قرارداد خود را با من فسخ نمی‌کردند. در صورتی که مردم رشت می‌دانند چه بازیکنی بودم و چقدر به من لطف داشتند. آنها می‌دانند که خودم با امیر عابدینی صحبت کردم و با توجه به اینکه قلعه‌نویی مرا می‌خواست پولم را بخشیدم و به استقلال آمدم. در زمان حضورم در استقلال تنها در چهار پنج بازی به مدت 20 دقیقه یا یک نیمه به میدان رفتم و سه گل هم به ثمر رساندم.
کبه در واکنش به صحبت‌های امیری که گفته بود، نمی‌گذارد کسی در ایران با او قراردادی ببندد، خطاب به معاون باشگاه استقلال گفت: تو نمی‌توانی به کمیته انضباطی بگویی که تیمی با من قرارداد نبندد، چون روزی‌ام دست خداست و دست تو نیست. عملکرد و شخصیتم به من کمک می‌کند اما شخصیت‌ات چه کمکی به تو خواهد کرد؟ تو مدام مشغول کارهای شخصی خود با استفاده از نام باشگاه استقلال هستی!
وی خاطرنشان کرد: آقای قلعه‌نویی! این را بدان که بزرگترین ضربه‌ای که خوردی و حاشیه‌هایی که در جریان اردوی کیش برای استقلال رخ داد باعث شد تا تیم وارد حاشیه شود.آقای قلعه نویی این را بدان چون مقصرش این آقا بود. اگر باور نداری می‌توانی با دوست مشترک‌مان تماس بگیری تا از طریق او در جریان قرار بگیری. آقای فتح‌الله‌زاده!شما آدم خوبی هستی و با اینکه از دست شما ناراحت بودم اما وقتی با هم صحبت کردیم، متوجه شدم برای استقلال زحمت می‌کشی. شما نیز این را بدانید که وقتی چند بار برای انجام اموری که گفته بودید نزد امیری بروم، به او مراجعه کردم اما این آقا به من گفت که فتح‌الله‌زاده چه کاره است؟ من اینجا همه کاره هستم!
مهاجم فصل گذشته استقلال با انتقاد شدید از معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: آقای قلعه‌نویی، زمانی که مدام پیگیر کارهای من بودی به امیری گفتم که قلعه‌نویی گفته باید خانه بگیرم ولی امیری گفت به قلعه‌نویی ربطی ندارد و تنها باید در مورد مسائل فنی نظر دهد. نه تنها من، بلکه همه کسانی که در باشگاه مشغول کار بودند، از این آقا صحبت‌های بدی نقل می‌کردند ولی نمی‌دانم چرا کسی جلو نمی‌آمد تا صحبت کند. با این وجود من واقعیت‌ها را به مردم می‌گویم تا آنها در جریان کارهای این آقا باشند.
کبه افزود: مردم بدانند که 2 عامل باعث نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته بود. اولی بی‌پولی و دومی علی امیری! این موضوع را تنها من عنوان نمی‌کنم، بلکه بیشتر بازیکنان و عوامل باشگاه به این موضوع اعتراف می‌کردند. آقای امیری، اگر من بازیکن بدی بودم، چطور روز آخر به هنگام خداحافظی وقتی مرا دیدی از 2 گل من مقابل الریان قطر تعریف کردی؟ و دست دراز کردی و به من سلام کردی و گفتی آفرین کبه تو بازیکن خوبی هستی اما من با تو دست ندادم و جواب تو را هم ندادم و گفنم من با تو کاری ندارم این را که از یاد نبردی آقای امیری؟در حالی که قبلاً چون درصدی از قراردادم را به تو نداده بودم و یا چون از طریق تو به استقلال نیامدم حتی جواب سلام من را نمی‌دادی.
وی ادامه داد: امیری روز آخر با لبخند دروغین به سمتم آمد و به من گفت آفرین بابت بازی خوبت مقابل الریان. نشان به آن نشان که وقتی برای دست دادن به من دستش را دراز کرد، با او دست ندادم. آقای امیری، چطور آن موقع بازیکن خوبی بودم؟
مهاجم فصل گذشته استقلال در پایان گفت: قضاوت در مورد من و این آقا بر عهده مردم می‌سپارم و خدا می‌داند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ. امیدوارم بار دیگر به ایران برگردم چون از ایران خاطرات خوبی در ذهن دارم و با مردم ایران مشکلی ندارم.

دیدگاه‌ها