کد خبر : 1094011 | 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:12 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار بنا اردوی تیم ملی فرنگی را ترک کرد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خانه کشتی را ترک کرد.

 دستیار بنا اردوی تیم ملی فرنگی را ترک کرد
در شرایطی که ساعاتی پیش سایت فدراسیون کشتی از احضار رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی و دستیار محمد بنا به کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه غیر واقع خبر داده بود، دقایقی پیش و با شروع دومین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی رسول جزینی خانه کشتی را ترک کرد تا ابهامات پیرامون کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی بیش از گذشته شود.
به گزارش تسنیم، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر به خبرگزاری تسنیم گفت: نامه‌ای با امضای آقای بنی تمیم به دستما رسید که براساس آن آقای جزینی باید در تاریخ 15 اردیبهشت در کمیته انضباطی حاضر شود و قبل از آن نیز حق شرکت در تمرینات را ندارد.
رسول جزینی با تأیید خبر ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: آقایان فکر نکنند که به خاطر نامه آنها از اردو رفتم. من جایی که بنا نباشد نیستم و نمی‌توانم حضور داشته باشم.
وی افزود: من از صبح منتظر ماندم تا مرا بیرون کنند اما کسی نتوانست این کار را انجام دهد و در آخر خودم اردو را ترک کردم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: بازگشت بنا به خود او و شرایطتش بستگی دارد و من نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ من نیز در جلسه‌ای که این افراد بگذارند شرکت نخواهم کرد. ظاهرا این افراد خیال باطل دارند و خیلی به آنها برخورده که من حقیقت را می‌گویم. آن قدر در جلسات خود نامه احضاریه بنویسند تا خط‌شان خوب شود.

دیدگاه‌ها