کد خبر : 1094143 | 12 اردیبهشت 1393 ساعت 13:19 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرهام: پیشنهادمان را به خادم دادیم

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که وقتی قرار باشد ما پول پرداخت کنیم، انتخاب اعضای هیئت مدیره بر عهده خودمان باشد.

پرهام: پیشنهادمان را به خادم دادیم
 مهدی پرهام با تایید خبر مذاکره‌اش با وزارت ورزش برای در اختیار گرفتن اسپانسری استقلال برای یک سال گفت: هفته گذشته نشستی با مسئولان وزارت ورزش و امیر رضا خادم در خصوص بحث واگذاری یک‌ساله باشگاه استقلال را برگزار کردم و در طول این هفته نیز یک دو بار تماس تلفنی با خادم در زمینه واگذاری باشگاه استقلال داشتم. در این نشست هم وزارت ورزش و هم ما پیشنهادهای خود را ارائه کردیم.
به گزارش تسنیم، وی در خصوص اینکه آیا افرادی را به عنوان اعضای هیئت مدیره به وزارت ورزش معرفی کرده است یا نه، عنوان کرد: طبیعی است که وقتی قرار باشد ما پول پرداخت کنیم، انتخاب اعضای هیئت مدیره بر عهده خودمان باشد. اعضای هیئت مدیره علاوه بر پرداخت 30 میلیارد تومان بودجه یک فصل استقلال، باید توانمند باشند و بتوانند هزینه‌های باشگاه را کنترل کنند.
پرهام در مورد اینکه تیم پیشنهادی وی حاضر است مانند هیئت مدیره پرسپولیس بخشی از بدهی‌های باشگاه استقلال را پرداخت کنند، اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته با وزرت روزش بحث این بود که بودجه فصل تامین شود و در خصوص بدهی‌ باشگاه حرفی زده نشد. در پرسپولیس هم اعضای هیئت مدیره این باشگاه قول پرداخت بودجه فصل را داده‌اند.
وی با بیان اینکه انتخاب اسپانسر این باشگاه، بر عهده وزارت ورزش است، اضافه کرد: اگر اجازه درآمدزایی به ما داده شود و با وزارت توافق کنیم، می‌توانیم بخشی از بدهی‌های باشگاه استقلال را پرداخت کنیم.

دیدگاه‌ها