کد خبر : 1104649 | 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:03 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مندز: متین کارمان را سخت کرد

بانیولی: مسابقات برای ما از فردا شروع می‌شود

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: در بازی امروز برابر نماینده برزیل کار سختی داشتیم، اما من معتقدم که مسابقات برای ما از فردا شروع می‌شود!

بانیولی: مسابقات برای ما از فردا شروع می‌شود
تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برابر نماینده برزیل با نتیجه سه بر صفر باخت؛ در پایان این بازی یواندی، بازیکن ساداکروزیر در نشست خبری درخصوص این بازی اظهار داشت: بازی را کمی پایین‌تر از توانایی‌هایمان آغاز کردیم، اما در طول مسابقه بهتر شدیم. ابتدا روی دفاع بهتر شدیم و سپس توانستیم خودمان را در این مسابقه پیدا کنیم. حالا باید برای مسابقه بزرگ فردا مقابل نماینده روسیه آماده باشیم. معتقدم که برای این مسابقه آماده خواهیم بود و تیم بهتر برنده خواهد شد.
به گزارش فارس، همچنین دنیله بانیولی، سرمربی متین ورامین در ادامه این نشست خبری گفت: می‌خواهم به ساداکروزیرو تبریک بگویم، زیرا نشان داده‌اند که بهتر از ما هستند. چیزی که ما از این مسابقه انتظار داشتیم این بود که برخی نکات مثبت را از تیم ببینیم. برخی شرایط خوب را دیدم، اما مطمئناً مقابل تیم قدرتمندی مثل سادا مشکلاتی در حمله داشتیم؛ مسابقات برای ما از فردا شروع می‌شود!
مارسلو مندز، سرمربی سادا کروزیرو نیز عنوان کرد: من هم می‌خواهم به تیم ایرانی به دلیل بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، تبریک بگویم. آنها با سرویس‌ها و کار تاکتیکی بسیار خوب کار را برای تیم ما بسیار سخت کردند. امروز ما توانستیم در طول مسابقه مشکلاتمان در دریافت‌ها را حل کنیم و در حمله بهتر ظاهر شویم که در پایان باعث شد خوب بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها