کد خبر : 1105831 | 28 اردیبهشت 1393 ساعت 00:35 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوزه‌گری: استعفا نکرده‌ام؛ بازنشسته‌ام

رئیس فدراسیون هندبال گفت: از سمت خود استعفا نکرده‌ام، بلکه به علت بازنشستگی باید در مورد ادامه فعالیتم تصمیم‌گیری شود.

کوزه‌گری: استعفا نکرده‌ام؛ بازنشسته‌ام
 جلال کوزه‌گری در مورد شایعه استعفایش از ریاست فدراسیون هندبال اظهار داشت: بحث بازنشستگی من مطرح است و هیچ موضوع خاص دیگری وجود ندارد. ما منتظر خبر وزارت ورزش هستیم و اصلاً استعفایی به وزارتخانه نداده‌ام. بازرسی کل کشور اعلام کرد که من بازنشسته هستم و حالا منتظرم ببینم که شرایط چگونه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه هنوز استعفا نداده‌ام، ادامه داد: فعلاً مشغول کار هستم و هرچه که قانون بگوید اجرا خواهم کرد. از اول هم تابع قانون بودم و تنها موضوع کنونی به بازنشستگی من از آموزش و پرورش است. این خبر را چند روز پیش به من دادند و اصلاً ربطی به نامه‌ها و حاشیه‌های اخیر هندبال ندارد.
رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه هیچ اتفاقی را پیش‌بینی نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: به کارم ادامه می‌دهم تا زمانی که مسئولان دستور دهند و تکلیفم را مشخص کنند. باز هم تاکید می‌کنم که من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و هیچ داستان دیگری وجود ندارد؛ بازنشسته‌های هر ارگانی بر اساس قانون نمی‌توانند رئیس فدراسیون باشند.
کوزه‌گری افزود: هر اتفاقی رخ دهد از طریق روابط عمومی وزارت ورزش اعلام می‌کنند. فکر نمی‌کنم این موضوع به نامه‌های انتقادی بازیکنان و پیشکسوتان ربط داشته باشد. هیچ نگرانی ندارم و هرچه قسمت باشد همان رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها