کد خبر : 1106129 | 31 اردیبهشت 1393 ساعت 13:07 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی: رحیمی ظرفیت‌بالایی برای مدیریت دارد

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه ظرفیت بالایی برای مدیریت دارد.

مالکی: رحیمی ظرفیت‌بالایی برای مدیریت دارد
فدا حسین مالکی در مورد علت حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی از دوستان چندین ساله من است و من هم به عنوان رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید به دیدار تیم مدیریتی جدید می‌رفتم و مسائلی را بازگو می‌کردم.
به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس با رحیمی صحبت کرده، اظهار داشت: در مورد بدهی‌ها حرفی نزدیم چون این مسائل به خود باشگاه مربوط است و به من ارتباطی ندارد.
رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تیم مدیریتی جدید این باشگاه می‌تواند موفق شود، خاطرنشان کرد: اگر هیئت مدیره بتواند به رحیمی کمک کند او ظرفیت بالایی برای مدیریت دارد. رحیمی برنامه‌های خوبی برای باشگاه پرسپولیس دارد، ضمن اینکه بین او و دایی هماهنگی بالایی وجود دارد که بسیار موثر است. این هماهنگی می‌تواند در جذب بازیکن و بستن یک تیم قدرتمند تأثیرگذار باشد.
مالکی ادامه داد: پرسپولیس نباید مانند گذشته از طرق مختلف وارد حاشیه شود. ما تجربه تلخی از گذشته و به حاشیه کشیده شدن پرسپولیس داریم. باز هم تأکید می‌کنم اگر بین هیئت مدیره و مدیرعامل هماهنگی وجود داشته باشد پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها