کد خبر : 1106718 | 07 خرداد 1393 ساعت 10:04 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اِدو: کار با کی‌روش افتخار بزرگی است

بازیکن پیشین آرسنال که قرار است در جام جهانی 2014 به کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشاوره دهد او را مربی بزرگ و نامداری توصیف کرد.

اِدو: کار با کی‌روش افتخار بزرگی است
تیم ملی فوتبال ایران که در گروه F جام جهانی 2014 برزیل با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است کمپ تمرینی تیم کورینتیانس برزیل را برای خود در طول حضور در برزیل انتخاب کرده که به فرودگاه بین‌المللی سائوپائولو و هتل این تیم نزدیک است. تیم ملی به دنبال این است تا در چهارمین حضورش در این تورنمنت معتبر با کارلوس کی‌روش پرتغالی برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کند.
به نقل از تسنیم، اِدو گاسپار، مدیر ورزشی تیم فوتبال کورینتینانس که قرار است در جام جهانی 2014 برزیل به کی‌روش مشاوره دهد، گفت: کی‌روش باشگاه کورینتیانس را به خاطر موقعیت و امکاناتش انتخاب کرد، ضمن اینکه آنها می‌خواستند در سائوپائولو باشند که فاکتوری مهم بود و به هتل تیم ایران و فرودگاه هم نزدیک بود. انتخاب تدارکات خیلی مهم است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران در ماه فوریه که در کنگره مربیان تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل در شهر فلوریانوپلیس شرکت کرده بود گفته بود: زمانی‌که صعود ایران به جام جهانی 2014 قطعی شد با توجه به گروهی که در آن قرار گرفتیم و شهرهایی که باید بازی می‌کردیم به فکر پیدا کردن مکانی مناسب برای استقرار تیم در برزیل افتادیم.
تیم ملی ایران که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی اتریش به سر می‌برد دوشنبه شب در حالی مقابل مونته‌نگرو با تساوی بدون گل متوقف شد که در دیدار قبلی خود هم در این اردو مقابل بلاروس با همین نتیجه متوقف شده بود. شاگردان کی‌روش جمعه به دیدار آنگولا می‌روند و در تاریخ 8 ژوئن 2014 (18 خرداد) در سائوپائولو برزیل با ترینیداد و توباگو دیدار خواهند کرد.
اِدو گاسپار با تمجید از کمپ تمرینی کورینتیانس اظهار داشت: بخش فیزیوتراپی باشگاه کورینتیانس در نوع خود یکی از بهترین‌ها و دارای امکاناتی همچون استخر سرپوشیده و سرباز و 32 واحد آپارتمان است.
وی گفت: تیم ملی ایران مربی بزرگی در اختیار دارد که سابقه مربیگری در تیم‌ ملی پرتغال و تیم‌های باشگاهی رئال‌مادرید و منچستریونایتد را دارد. کار کردن با این مربی باتجربه در کمپ تمرینی کورینتیانس افتخاری بزرگ است.

دیدگاه‌ها