کد خبر : 1106733 | 07 خرداد 1393 ساعت 11:07 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌بویتن از بایرن مونیخ جدا شد

مدافع بلژیکی کهنه‌کار بایرن مونیخ با پایان یافتن قراردادش با باواریایی‌ها، قهرمان اخیر بوندس‌لیگا را ترک کرد.

فن‌بویتن از بایرن مونیخ جدا شد
دنیل فن‌بویتن روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه‌های کشورش اعلام کرد که قراردادش با بایرن مونیخ تمدید نشده است و به این ترتیب او آلیانتس آره‌نا را ترک خواهد کرد.
به نقل از تسنیم، مدافع 36 ساله باواریایی‌ها که در پایان ماه جاری قراردادش با بایرن مونیخ به طور رسمی به پایان خواهد رسید، گفت: من با مسئولان بایرن مونیخ صحبت کرده‌ام و تصمیم بر این شد که به دوران بازیگری‌ام در این تیم پایان دهم. البته آنها گفتند که از ماندن من در این تیم برای ایفای نقشی دیگر در باشگاه استقبال می‌کنند.
فن‌بویتن که سال 2006 به باواریایی‌ها پیوست،‌ اعلام کرد که بعد از جام جهانی 2014 به حرفه ملی خود پایان می‌دهد هرچند این به معنای آویزان کردن کفش‌هایش نیست و احتمال دارد که دوران بازیگری‌ خود را در لیگ کشورش ادامه دهد.
فن‌بویتن در هشت سال حضورش در آلیانتس آره‌نا چهار بار قهرمان بوندس‌لیگا، چهار بار قهرمان جام حذفی آلمان،‌ یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، یک بار قهرمان سوپرجام اروپا و یک بار هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد.
او که سابقه بازی در تیم‌های شارلوا و استاندارلیژ بلژیک، مارسی فرانسه، منچسترسیتی انگلیس و هامبورگ آلمان را هم دارد، تا به حال 78 بازی برای تیم ملی بلژیک انجام داده و 10 گل هم به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها