کد خبر : 1117290 | 12 خرداد 1393 ساعت 17:44 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

اقبالی: خطیبی 3 ماه پیش با من صحبت کرده بود

گزینه مربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: 2 ماه پیش با رسول خطیبی صحبت کردم و او برای حضور در کنارش از من قول گرفت.

اقبالی: خطیبی 3 ماه پیش با من صحبت کرده بود
مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد حضور در کادر فنی تراکتورسازی گفت: دو ماه پیش صحبت کوتاهی با رسول خطیبی داشتم و او از من خواست در صورت امکان به جایی برای همکاری قول ندهم تا در کنار او حضور پیدا کنم. بنده هم جواب مثبت دادم و اعلام کردم چه افتخاری بالاتر از اینکه در خدمت تراکتورسازی باشم که تیم بزرگ و دارای ارزش‌های بسیار بالایی است تا اینکه سه روز قبل او با من تماس گرفت و از قطعی شدن این اتفاق خبر داد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور خطیبی از سه ماه در تراکتورسازی قطعی شده بود عنوان کرد: خطیبی با سه باشگاه صحبت کرده بود که یکی از آنها تراکتورسازی بود، به همین خاطر او اعلام کرد برای حضور در کادر فنی به هر تیمی که برود از من استفاده می‌کند. اکنون نمی‌دانم سایر نفرات کادر فنی چه افرادی هستند اما از حضور خودم و ابراهیمی اطلاع دارم و تمام تلاش‌مان برای موفقیت تراکتورسازی انجام خواهیم داد.
اقبالی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند به موفقیت برسد اظهار داشت: باید به چند فاکتور توجه کنیم، خطیبی مربی جوان و بااستعدادی است که باید به او کمک کنیم تا روزهای موفقیت‌آمیزی داشته باشد. تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد که برای موفقیت به هزینه و تعهد زیادی نیاز دارد. باید احترام متقابلی وجود داشته باشد و همه برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم.
وی افزود: این تیم در فصل گذشته بسیار منسجم بود اما در برخی مناطق نقاط ضعفی هم داشت. طبق گفته خطیبی او می‌خواهد تیمی قوی را برای حضور در مسابقات سال آینده ببندد اگر نفرات مدنظر خطیبی جذب شوند مطمئنا تیمی قوی روانه مسابقات خواهد شد که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اگر در خدمت تراکتورسازی باشم، تمام تجربیاتم را دراختیار این باشگاه قرار می‌دهم. صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و باید برای عقد قرارداد با مدیریت صحبت کنیم. ناصر ابراهیمی هم با کوله‌باری از تجربه کنار تیم حضور دارد و مطمئناً به موفقیت تیم کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها