کد خبر : 1117803 | 18 خرداد 1393 ساعت 14:22 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: چون می‌خواستیم سن استقلال را پایین بیاوریم عقیلی را جذب نکردیم.

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال
علی نظری‌جویباری در جمع خبرنگاران درخصوص بازیکنان جذب شده استقلال در فصل آتی لیگ برتر گفت: قرار است افشارزاده این هفته کنفرانس خبری برگزار کند و در آن نفرات جذب شده را اعلام خواهد کرد.
به نقل از فارس، وی در مورد مذاکره حنیف عمران‌زاده با تراکتورسازی تبریز ادامه داد: او بازیکن آزاد است و با هر تیمی که بخواهد مذاکره کند، اگر توانستیم او را جذب کنیم که خوشحال می‌شویم و امیدوارم که با هم مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم.
نظری‌جویباری درباره مطالبات بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: مطالبات حق بازیکنان است و ما آن را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد اما اینکه بازیکنان بخواهند این موضوع را شرط بگذارند دور از انصاف است چراکه ما قول دادیم که مطالبات بازیکنان را تا روز آخر به آنها پرداخت کنیم البته می‌دانیم که حق با آنها است و ما هم پول آنها را می‌دهیم اما باید مدتی زمان بگذرد و در حال حاضر از عهده ما خارج است که همه پول بازیکنان را بدهیم اما تا تیرماه این اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: دو طرف مهم است که به همدیگر اعتماد داشته باشند و ما هم می‌دانیم که آنها نگران هستند و ما هم تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود و افشارزاده هم قول این کار را داده است اگر بازیکنان با ما همکاری کنند ما هم نهایت همکاری را با آنها انجام می‌دهیم.
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درخصوص بازیکنان جدید این باشگاه گفت: با 4 بازیکن صحبت‌های قطعی را انجام داده‌ایم و دو بازیکن دیگر هم طی امروز و فردا وضعیتشان مشخص می‌شود اما تا پول ندهیم هیچ بازیکنی قطعی نمی‌شود اما با هم دست داده‌ایم و اگر حسابمان باز شود به این بازیکنان پرداختی هم خواهیم داشت.
وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی هم مدنظر امیر قلعه‌نویی است یا نه تصریح کرد: دو بازیکن در لیست قلعه‌نویی هستند و شاید بتوانیم آنها را در سطح نیاز کادرفنی به تیم اضافه کنیم اما پست آنها اعلام نشده است.
نظری‌جویباری درباره اینکه آیا عقیلی به مسئولان استقلال برای حضور در این تیم قول داده یا نه گفت: او به ما قولی نداد و ما هم با او مذاکره غیرمستقیم داشتیم اما چون می‌خواستیم سن تیم را پایین بیاوریم این بازیکن را جذب نکردیم چراکه نمی‌خواستیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.
وی درباره وضعیت دروازه‌بانان استقلال در لیگ چهاردهم تصریح کرد: حسینی سرباز بود و از ما جدا شد اما یک دروازه‌بان زیر 23 سال جذب کردیم و یک دروازه‌بان دیگر هم خواهیم گرفت که با حضور رحمتی امیدوارم مشکلی در دروازه نداشته باشیم.
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که اینکه گفته می‌شود رحمتی در لیست قلعه‌نویی نیست صحت دارد یا نه گفت: ما تاکنون 4 بار با رحمتی مذاکره کردیم و اگر او در لیست ما نبود که برای مذاکره با او وقت نمی‌گذاشتیم.

دیدگاه‌ها