کد خبر : 1117952 | 19 خرداد 1393 ساعت 18:40 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

رمضان‌بیگی:

باجذب‌یک‌بازیکن دیگرلیست‌مرفاوی‌کامل‌می‌شود

قائم‌مقام باشگاه صبا گفت: اگر یک بازیکن دیگر جذب کنیم لیستی که مرفاوی در اختیار ما قرار داده، کامل خواهد شد.

باجذب‌یک‌بازیکن دیگرلیست‌مرفاوی‌کامل‌می‌شود
محسن رمضان‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ما طبق لیستی که صمد مرفاوی به ما اعلام کرده بازیکنان را جذب کرده‌ایم و تنها یک بازیکن دیگر باقی مانده است که اگر او را جذب کنیم لیستی که تاکنون سرمربی تیم در اختیار ما قرار داده، کامل خواهد شد.
وی در مورد اینکه این بازیکن از چه تیمی است، تصریح کرد: این بازیکن از لیگ دسته اول است و در صورت جذب او لیست اولیه مرفاوی کامل می‌شود. البته با توجه به سهمیه‌هایی که در بخش بزرگسالان و امید داریم اگر سرمربی تیم صلاح بداند بازیکنی جذب شود این کار را انجام می‌دهیم.
قائم‌مقام باشگاه صبا در مورد اینکه قصد ندارد امسال بازیکن اسم و رسم‌داری را جذب کنند، گفت: ما هیچ گاه به دنبال چنین مسئله‌ای نبودیم. فصل گذشته تنها رضا عنایتی را جذب کردیم و سایر بازیکنان گمنام بودند که ما تلاش می‌کنیم آنها را مطرح کنیم. استراتژی باشگاه بر این موضوع استوار است.
رمضان‌بیگی در مورد تغییر نام صبا گفت: فراخوانی داده‌ایم و مردم قم مشارکت کردند که نام تیم تغییر کند حالا باید ببینیم چند درصد همین نام را انتخاب می‌کنند و سایر نام‌ها چگونه است. پس از آن در هیأت موسسه این اسامی بررسی خواهد شد و نظر نهایی داده می‌شود.

دیدگاه‌ها