کد خبر : 1118372 | 23 خرداد 1393 ساعت 20:29 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان نیجریه: فکر نمی‌کردم به جام‌جهانی برسم

کاپیتان تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرد که فکر نمی‌کرد بتوانند به موقع برای رسیدن به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل آماده شود.

کاپیتان نیجریه: فکر نمی‌کردم به جام‌جهانی برسم
 جوزف یوبو از اینکه به همراه تیم ملی فوتبال نیجریه در رقابت‌های جام‌جهانی حضور دارد، خوشحال است زیرا مصدومیت‌های اخیر شرکت وی در جام‌جهانی را با تردید روبرو کرده بود.
به گزارشش فارس، مدافع تیم ملی نیجریه که سومین حضورش در رقابت‌های جام‌جهانی را تجربه می‌کند، تأیید کرد که از حضورش در این مسابقات اطمینان نداشته است. این بازیکن 33 ساله در نیم‌فصل دوم سال گذشته از فنرباغچه به صورت قرضی به نورویچ سیتی پیوست و مشکلات زیادی با مصدومیت از ناحیه ساق پا داشت.
یوبو در سه ماه تنها در هشت مسابقه برای نورویچ به میدان رفت. وی در این باره اظهار داشت: این سومین جام‌جهانی من خواهد بود و من تا کنون آماده نبودم، بنابراین خوشحالم که اکنون آماده هستم و این لذت زیادی به من می‌دهد. مدتی به خاطر مصدومیتم تردید داشتم که به جام‌جهانی برسم اما اکنون اینجا هستم و برای بازی کردن آماده‌ام.
کاپیتان تیم ملی فوتبال نیجریه که نزدیک به 100 بازی ملی در کارنامه دارد، ادامه داد: هر اتفاق دیگری که بعد از بازی در جام‌جهانی رخ دهد، یک امتیاز ویژه است. هدف اصلی من بازی برای نیجریه و داشتن عملکرد خوب در تیم ملی است و اگر به هر موفقیتی برسم، هیجان‌انگیز و ویژه خواهد بود.

دیدگاه‌ها