کد خبر : 1138628 | 25 خرداد 1393 ساعت 14:44 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیریگو: پاسخ انتقادات را دادیم

سنگربان دوم تیم ملی ایتالیا تأکید کرد آتزوری با پیروزی مقابل انگلیس تا حدودی پاسخ انتقاداتی که از این تیم می‌شده را داده است.

سیریگو: پاسخ انتقادات را دادیم
سالواتوره سیریگو که بامداد امروز (یک‌شنبه) در پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل انگلیس جانشین جان لوئیجی بوفون مصدوم بود، گفت: غلبه بر انگلیس پیروزی خوبی بود چون نشان دادیم که باید صبورتر باشیم. با این برد تا حدودی پاسخ انتقاداتی که به ما می‌شد را دادیم.
به نقل از تسنیم، وی افزود: در بازی مقابل انگلیس کاملاً آرام بودم چون می‌دانستم که بازی خواهم کرد. شب قبل از بازی هم خوب خوابیدم، فقط کمی استرس داشتم چون خیلی‌ها بابت اینکه قرار است در ترکیب قرار بگیرم به من زنگ ‌زدند. اگرچه خیلی زود به کمک هم‌تیمی‌هایم بر اضطرابی که داشتم غلبه کردم چون وظیفه‌ مهمی چون بازی در جام جهانی و پر کردن جای جی‌جی بوفون به من محول شده بود. وقتی هم برای گرم کردن به زمین رفتم احساس خوبی پیدا کردم و به آرامش رسیدم.
دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به پیروزی 3 بر یک کاستاریکا مقابل اروگوئه اظهار داشت: پیش از شروع جام جهانی گفته بودم باید بازی‌های کاستاریکا را نگاه کنیم چون کسی از آنها صحبت نمی‌کند. به نظرم مردم فراموش کرده‌اند که کاستاریکا چه تیم قدرتمندی است و چندین بازیکن خوب در ترکیبش دارد که در لیگ قهرمانان اروپا سابقه بازی کردن دارند. آنها همچنین به بازی در این شرایط آب‌ و هوایی عادت دارند.
سیریگو در پایان خاطرنشان کرد: اگر در بازی بعدی باز هم به تشخیص پراندلی در ترکیب قرار بگیرم آماده بازی هستم. امیدوارم بوفون هم به شرایط ایده‌آل بازگردد. او دروازه‌بان بزرگی است و با صحبت‌هایی که پیش از شروع بازی انجام داد این موضوع را به اثبات رساند. در کل هم مشکلی نیست و زمانی که ریکاوری جان لوئیجی تمام شود، می‌داند که به جایگاه قبلی‌اش بازخواهد گشت و من هم می‌دانم که چه جایگاهی به من تعلق خواهد داشت.

دیدگاه‌ها