کد خبر : 1149125 | 28 خرداد 1393 ساعت 14:56 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مولر بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی می‌شود

بمب‌افکن فوتبال آلمان معتقد است که همنامش می‌تواند به بهترین گلزن تاریخ جام‌های جهانی شود.

مولر بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی می‌شود
گرد مولر، مهاجم افسانه‌ای فوتبال آلمان از بازیکن همنام خود در تیم ملی آلمان حمایت کرد تا بتواند بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی شود.
توماس مولر در نخستین بازی آلمان در جام جهانی مقابل پرتغال هت‌تریک کرد تا جمع گل‌های خود در جام‌های جهانی را به هشت گل در هفت بازی برساند.
رکورد گلزنی در جام‌جهانی با 15 گل در دست رونالدوی برزیلی است و پس از او میرسلاو کلوزه و گرد مولر هر دو از آلمان 14 بار گل زده‌اند. البته کلوزه امسال این فرصت را دارد که با گلزنی برای آلمان رکورد رونالدو را بشکند.
گرد مولر، مهاجم سابق تیم ملی آلمان در حمایت از مهاجم هم نام خود به روزنامه‌ "بیلد" گفت: مطمئنم که توماس مولر می‌تواند بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی شود و رکورد رونالدو را بشکند؛ چرا که هنوز می‌تواند در دو یا سه جام جهانی دیگر هم بازی کند.
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هم که پس از پایان بازی مقابل پرتغال در رختکن آلمان حضور یافته بود، مولر را به گلزنی بیشتر تشویق کرده بود. مهاجم ملی‌پوش بایرن‌ مونیخ در این رابطه گفت: با هم چند کلمه‌ای صحبت کردیم. او گفت که انتظار گل‌های بیشتری از من دارد اما نیازی نیست که در هر بازی سه گل بزنم. او ترجیح می‌داد که من گل‌هایم را در بازی‌های مختلف تقسیم کنم!

دیدگاه‌ها