کد خبر : 1149139 | 28 خرداد 1393 ساعت 17:04 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

انیاما: در بازی مقابل ایران در تعطیلات بودم!

سنگربان عقاب‌ها گفت که در دیدار با ایران در تعطیلات به سر می‌برده است.

 انیاما: در بازی مقابل ایران در تعطیلات بودم!
وینسنت انیاما، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی نیجریه گفت: در بازی مقابل ایران موقعیتی جدی روی دروازه‌ام خلق نشد و درست مثل این بود که در تعطیلات به سر می‌بردم ولی بازی با بوسنی‌و‌هرزگوین متفاوت خواهد بود و من هم آماده این بازی هستم.
وی افزود: وظیفه دروازه‌بان این است که با حرکات و واکنش‌هایش تیم را در بازی نگه دارد و طبعاً این کار را در بازی مقابل بوسنی هم انجام خواهم داد. بوسنی از خط حمله پرجنب‌و‌جوشی برخوردار است و آنها برعکس ایران عقب‌نشنی نخواهند کرد. بوسنی همانند ما برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذارد، پس بازی تماشایی خواهد شد.
سنگربان لیل فرانسه تصریح کرد: در بازی مقابل بوسنی به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم و اکنون زمان مناسبی برای این نیست که بازیکنان نیجریه را سرزنش و در مورد اینکه چه کسی مقابل ایران ضعیف ظاهر شد، بحث کنیم. مردم نیجریه باید ما را باور داشته باشند. بازی اول در جام جهانی همیشه دشوار است. قبول داریم مقابل ایران نتیجه خوبی نگرفتیم اما همچنان در این رقابت‌ها هستیم و دو بازی دیگر در پیش داریم.
تیم‌های ایران و نیجریه دوشنبه شب در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند تا اولین تساوی جام بیستم به نام این دو تیم رقم بخورد.
ایران، آرژانتین، بوسنی‌و‌هرزگوین و نیجریه در گروه F با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دیدگاه‌ها