کد خبر : 1149623 | 31 خرداد 1393 ساعت 17:16 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

جام بیستم در سرزمین فوتبال - برزیل 2014

کابایه: آرزوی من حضور در فینال جام‌جهانی است

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه تأکید کرد، حضور در فینال جام جهانی 2014 آرزوی او و تمامی بازیکنان این تیم است.

کابایه: آرزوی من حضور در فینال جام‌جهانی است
  تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین دیدار خود در جام جهانی برزیل توانست به مانند دیدار اول موفق ظاهر شود و با شکست سوئیس 6 امتیازی شود. در این بین یوهان کابایه، هافبک تکنیکی خروس‌های آبی یکی از بهترین‌های این تیم بوده است، او که این درخشش را مدیون مربی PSG می‌داند.
بازیکن سابق نیوکاسل که در ژانویه گذشته به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته در مصاحبه با شبکه اول تلویزیون فرانسه گفت: من خیلی خوش‌شانس بودم که در پارک دو پرنس با ماکلله (مربی PSG) هم آشنا شدم و هم تمرین کردم. او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و این به من خیلی کمک کرد تا بتوانم نه تنها در تیم جدیدم موفق باشم بلکه در جام جهانی هم در بهترین شرایط به میدان بروم.
هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن خاطر نشان کرد: کلود ماکلله به من و سایر بازیکنان PSG روحیه‌ای خاص داد که همین روحیه با حرف‌های دیدیه دشان، سرمربی فرانسه باعث شد تا در اوج آمادگی قدم به جام جهانی برزیل بگذاریم.
کابایه در پایان ابراز امیدواری کرد با فرانسه تا فینال جام جهانی برزیل صعود کند و گفت: حضور در فینال جام جهانی 2014 آرزوی من و تمام بازیکنان فرانسه است و امیدوارم با اتحاد و ادامه این روند بتوانیم با قهرمانی به خانه بازگردیم.

دیدگاه‌ها