کد خبر : 1150553 | 06 تیر 1393 ساعت 08:51 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوراکچی: به تعویق لیگ برتر خوشبین هستم

مربی فصل گذشته تیم فوتسال میثاق تهران گفت: خیلی به تعویق لیگ خوشبین هستم چون هنوز هیچ تیمی کارش را آغاز نکرده و در 50 روز هم نمی‌توان کار خاصی روی تیم انجام داد.

خوراکچی: به تعویق لیگ برتر خوشبین هستم
محمود خوراکچی در مورد پیشنهاداتی که برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال دارد، اظهار داشت: صحبت‌هایی با گیتی‌پسندی‌ها داشتم و همه آن را می‌دانند و موضوع پنهانی نیست. با توجه به سیاست‌های گیتی‌پسند، آنها امسال می‌خواهند تیم قدرتمندی را در لیگ شرکت دهند و به همین دلیل من برنامه‌ای را تنظیم کرده و سه‌شنبه گذشته تحویل آنها دادم و قرار است به من خبر بدهند. مثل اینکه هنوز رئیس هیات‌مدیره باشگاه در جلسات حضور نداشته و آنها منتظرند تا اعضای‌شان کامل شود و بعد در مورد سرمربی فصل آینده‌شان تصمیم‌گیری کنند.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: فردوسی مشهد و میثاق تهران هم صحبت‌هایی داشته‌اند اما هنوز این حرف‌ها رسمی نشده است.
این مربی فوتسال در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که وی به دبیری نپیوست در حالیکه خیلی به همکاری با این تیم نزدیک شده بود، خاطرنشان کرد: من اخلاقی دارم که نسبت به یک موضوع خیلی حوصله می‌کنم. شاید کار آنها دور زدن باشد اما من صبر می‌کنم. من به تبریز رفتم و صحبت‌هایی شد. قرار شد وحید شمسایی از این تیم کناره‌گیری کند. افشین دبیری مصاحبه کرد و گفت اگر نتوانیم وحید را از تصمیمش منصرف کنیم، خوراکچی اصلی‌ترین گزینه ماست و قرار شد آنها یکشنبه به تهران بیایند اول با وحید صحبت کنند و بعد با من، آنها با شمسایی جلسه گذاشتند و وحید آنها را متقاعد کرد که با هم همکاری نکنند اما با من جلسه‌ای نداشتند. وقتی شنیدم که با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره‌ شده‌اند خودم از دبیری تشکر کردم که مرا به عنوان گزینه‌اش معرفی کرده و با احترام به آنها گفتم که ترجیح می‌دهم به تبریز نروم.
وی تاکید کرد: من این جور احساس کردم که آنها مرا دور زده‌اند. من با صداقت جلو رفتم اما چیز دیگری از سوی آنها دیدم.
سرمربی فصل گذشته میثاق تهران گفت: فعلا منتظر پاسخ گیتی‌پسند هستم، در عین حال هم خیلی به تعویق لیگ خوشبین هستم چون هنوز هیچ تیمی کارش را آغاز نکرده و در 50 روز هم نمی‌توان کار خاصی روی تیم انجام داد. بازیکنانی که 5-6 ماه خورده و خوابیده‌اند، حداقل به دو ماه تا دو ماه و نیم ریکاوری احتیاج دارند تا دوباره آماده حضور در لیگ شوند.

دیدگاه‌ها