کد خبر : 1150810 | 07 تیر 1393 ساعت 21:49 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

دهکردی:

یک تیم پرتغالی خواهان بازیکن پایه فولاد شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان گفت: یک تیم پرتغالی و یک تیم لیگ برتری فوتبال ایران، خواهان دو بازیکن تیم پایه این باشگاه شدند.

یک تیم پرتغالی خواهان بازیکن پایه فولاد شد
 سیف الله دهکردی که تمایلی نداشت نام این دو بازیکن را ذکر کند، اظهار داشت: قصد داریم از این دو بازیکن که سابقه عضویت در تیم های جوانان و امید را دارند، در لیگ برتر چهاردهم پیش رو در تیم بزرگسالان خود استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: در راستای استفاده از بازیکنان تیم های پایه فولاد خوزستان و تولیدات این باشگاه با خواست و موافقت دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم، 10 بازیکن تیم های پایه در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت دارند.
دهکردی با اشاره به برنامه جذب بازیکن جدید به جای جدا شده ها گفت: هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان نگران این مساله نباشند، ضمن آنکه تا پایان فصل نقل و انتقالات فرصت زیادی در پیش است و ما قصد داریم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانیم در طول مسابقات از آنان استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: ما در گذشته بازیکنانی داشتیم که به ندرت از آنان در مسابقات استفاده کردیم لیکن آنان فقط هزینه گذار روی دست ما بودند.
دهکردی گفت: دیگر قصد نداریم این وضع تکرار شود، ضمن آنکه تیمی را روانه مسابقات می کنیم که همانند فصل گذشته در هر سه جام مدعی باشد.

دیدگاه‌ها