کد خبر : 1150813 | 07 تیر 1393 ساعت 22:20 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کانو: نیجریه می‌تواند فرانسه را شکست دهد

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال نیجریه معتقد است که عقاب‌ها می‌توانند در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل فرانسه به پیروزی برسند.

کانو: نیجریه می‌تواند فرانسه را شکست دهد
 نوانکوو کانو معتقد است نیجریه در صورتی که مقابل فرانسه از تاکتیک‌هایی که در بازی با آرژانتین استفاده کرد، استفاده کند، می‌تواند فرانسه را شگفت‌زده کند.
نماینده آفریقا در مرحله گروهی با نتیجه 3 بر 2 مقابل آرژانتین شکست خورد و به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد تا با راهیابی به جمع هشت تیم برتر مقابل فرانسه قرار بگیرد.
مهاجم سابق آرسنال و اینترمیلان که 80 بازی ملی با نیجریه در کارنامه دارد، بر این باور است که سرعت شاگردان استفن کشی در ضد حملات برای شکست فرانسه کافی است و به مشکلات تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل عقاب‌ها اشاره کرد.
وی اظهار داشت: من می‌دانم که می‌توانیم فرانسه را شکست دهیم. اگر همانطوری بازی کنیم که عقاب‌ها مقابل نیجریه بازی کردند؛ یعنی دفاع کنیم و در ضد حملات به سمت دروازه‌ آنها حمله کنیم، می‌توانیم فرانسه را شکست دهیم.
کانو ادامه داد: می‌دانیم که فرانسه تیمی سرعتی است. آنها دوست دارند با تعداد زیاد حمله کنند اما با پیشرفت بازیکنان ما در حین مسابقات، می‌توانیم اکنون هر تیمی را شکست دهیم.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال نیجریه خاطرنشان کرد: حتی فرانسه هم از بازیکنان ما خواهد ترسید زیرا ما هم بازیکنان سریعی مانند امانوئل امنیکه، احمد موسی و ویکتور موزز داریم.
وی اضافه کرد: برای این مسابقه آماده خواهیم بود و می‌دانم که نیجریه پیروز خواهد شد.

دیدگاه‌ها