کد خبر : 1150900 | 08 تیر 1393 ساعت 13:33 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

هررا: شرایط آب و هوا به سود ما است

سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک بر این باور است که شرایط آب و هوایی در برزیل به سود تیم ملی این کشور است.

هررا: شرایط آب و هوا به سود ما است
تیم ملی فوتبال مکزیک در دیدار مرحله حذفی خود امشب و از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کاستلائو به مصاف هلند خواهد رفت.
ازتک‌ها که به عنوان تیم دوم گروه A پس از برزیل راهی این مرحله شدند باید به مصاف هلندی بروند که در گروه B موفق شد عنوان صدرنشینی را از آن خود کند.
میگل هررا در مورد این دیدار گفت: فوتبال در منطقه کونکاکاف پیشرفت چشمگیری داشته است. باید فکر اینکه هنوز هم فوتبال در این منطقه سطح پایینی دارد از بین برود. ما حاضریم پا به پای تمامی تیم‌های بزرگ از سایر قاره‌ها مبارزه کنیم.
لوییس فان خال، سرمربی هلند در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از رویارویی با مکزیک اعلام کرده بود به خاطر گرمای هوا باید در میانه‌های دیدار به بازیکنان این فرصت داده شود که آب بنوشند. هررا در این خصوص گفت: گرما و شرجی آن هر دو تیم را اذیت می‌کند. کاری که باید انجام دهیم این است که خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم. شرایط آب و هوایی مشابهی هم در برخی از مناطق مکزیک وجود دارد. به همین خاطر این موضوع به سود ما است. البته بازیکنان مکزیکی زیادی هم هستند که در باشگاه‌های اروپا توپ می‌زنند. برای آنها هم سخت است که در چنین شرایطی فوتبال بازی کنند. بیشترین تلاشمان را به کار می‌گیریم و امیدواریم بازیکنان بتوانند از این وضعیت استفاده کرده و به هدفشان برسند.

دیدگاه‌ها