کد خبر : 1150923 | 08 تیر 1393 ساعت 16:54 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

انیاما: نیجریه از هیچ تیمی نمی‌ترسد

در آستانه دیدار فرانسه - نیجریه کاپیتان عقاب‌ها تأکید کرد، او و هم‌تیمی‌هایش از هیچ تیمی نمی‌ترسند.

انیاما: نیجریه از هیچ تیمی نمی‌ترسد
تیم ملی فوتبال نیجریه که با وجود شکست 3 بر 2 مقابل آرژانتین در آخرین بازی‌اش از مرحله گروهی با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2014 صعود کرد، فردا (دوشنبه) در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا به دیدار فرانسه می‌رود تا شاید برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این کشور به جمع هشت تیم برتر جام جهانی برسد.
وینسنت انیاما، دروازه‌بان نیجریه در گفت‌و‌گو با روزنامه فرانسوی «اِکیپ» گفت: نیجریه از هیچ تیمی نمی‌ترسد. ما فرهنگ فوتبالی داریم و این راه زندگی‌مان است. روی این فرهنگ‌مان هم کار می‌کنیم و باید به دنیا نشان دهیم که قادر به موفقیت در آن هستیم.
وی افزود: فرانسه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت است ولی در فوتبال هر چیزی ممکن است، رخ دهد. پیش از شروع جام جهانی هم گفته بودم که بازی مقابل فرانسه رؤیای من است. صادقانه بگویم که اعتمادبه‌نفس بالایی برای انجام این بازی داریم.
سنگربان 31 ساله نیجریه که با 93 بازی ملی کاپیتان عقاب‌ها هم است، تصریح کرد: کاپیتانی یکی از مهمترین کارهای دنیاست. نمی‌دانم کاپیتانی در تیم فرانسه چه معنایی دارد ولی در نیجریه به این معناست که مسئولیت تیم روی شانه‌های اوست. اگر همه چیز به خوبی پیش برود مورد تمجید قرار می‌گیری در غیر این صورت سرزنشت می‌کنند.

دیدگاه‌ها