کد خبر : 1150976 | 09 تیر 1393 ساعت 00:14 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوچوآ: پیروزی را با دست خودمان به هلند دادیم

گیلرمو اوچوآ با اظهار تاسف از شکست در دقایق پایانی برابر هلند عنوان کرد: بازیکنان مکزیک پیروزی را تقدیم هلندی‌ها کردند.

اوچوآ: پیروزی را با دست خودمان به هلند دادیم
مکزیک در حالی که تا دقایق پایانی از هلند پیش بود، در نهایت با دریافت 2 گل این بازی را باخت تا از جام جهانی بیستم حذف شود.
گیلرمو اوچوآ که یکی از بهترین دروازه‌بانان جام بوده است پس از این شکست گفت: قبول کردن این باخت خیلی سخت است اما فوتبال همین است و باید این شکست را بپذیریم. خودمان در دقایق پایانی برد را تقدیم هلند کردیم به همین خاطر این شکست برای ما خیلی دردناک است. باید به فکر پیشرفت در آینده باشیم. ما در این جام بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم اما باید بهتر از این باشیم.
دروازه‌بان تیم ملی مکزیک در ادامه گفت: ما هیچ مشکل روانی برابر هلند نداشتیم. تیم ما در پایان 90 دقیقه توانست قدرت و مسئولیت خودش را نشان دهد. ما برابر حریف کوچکی بازی نمی‌کردیم. هلند تیم کوچکی نیست. مطمئنم که بازیکنان جوان تیم ملی مکزیک در آینده بازی‌های بهتری به نمایش خواهند گذاشت. سرهای ما همه بالاست. از نمایش‌مان در برزیل راضی هستیم. فوتبال همین است. این شکست‌ها جزئی از بازی فوتبال است.
دروازه‌بان تیم ملی مکزیک در پایان با انتقاد از داور مسابقه گفت: داور در کسب این نتیجه برای هلند تاثیرگذار بود. نه تنها در این دیدار، در بقیه دیدارهایمان نیز داورها برای تیم ما قضاوت بدی داشتند.

دیدگاه‌ها