کد خبر : 1151334 | 11 تیر 1393 ساعت 11:32 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل فجر: عملکردم خوب بود

مدیرعامل سابق باشگاه فجر سپاسی گفت: من 25، 26 سال در باشگاه فجر فعالیت داشتم و در این مدت خسته شدم و می‌خواهم فرصت را به جوان‌ها بدهم.

مدیرعامل فجر: عملکردم خوب بود
جعفر جعفری در خصوص استعفایش از مدیرعاملی باشگاه فجر سپاسی اظهار داشت: من در واقع پس از بازی با پیکان در رختکن با بازیکنان خداحافظی کردم و در این مدت هم یکسری کارهای اداری را انجام دادم.
وی در مورد علت تصمیمش گفت: به هر حال 25، 26 سال در باشگاه حضور داشتم و خسته شدم، هیچ مدیری نبوده که به این اندازه در یک باشگاه فعالیت کرده باشد. بهتر است که جوانها وارد میدان شوند و کار را در دست بگیرند تا بتوانند شرایط را بهتر کنند.
به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در خصوص اینکه آیا عدم حمایت مسئولان باعث تصمیم او شده؟ اظهار داشت: همه می‌دانند که وضعیت مالی استان ما ضعیف است، ما هم هرچه گفتیم فایده‌ای نداشت و حمایتی صورت نمی‌گرفت. ما هم باید پول را می‌دادیم و هم تیم را درست می‌کردیم. تنها 4، 5 نفر بودند که در باشگاه کار می‌کردند که ما ببینیم وزارت ورزش اعلام می‌کند تیم‌ها تا 15، 18 میلیارد می‌توانند هزینه کنند آن وقت ما باید برای یک میلیارد از صبح تا شب می‌دویدیم، اینگونه تیم‌داری ارزش ندارد.
جعفری در مورد اینکه آیا استعفای خود را به صورت کتبی اعلام کرده است؟ گفت: به صورت رسمی خیر، اما من صددرصد خداحافظی کردم و تصمیمم جدی است. تیم برای خود ما است، در تیم شهید سپاسی اینگونه صحبت‌ها مطرح نیست. دعا می‌کنم تا با تلاش و حمایت مسئولان، تیم به لیگ برتر برگردد و همه دست به دست هم دهند و بتوانند موفق باشند.
وی در مورد اینکه آیا جدایی از فوتبال پس از 25، 26 سال دشوار نیست تصریح کرد: خیر، کم‌کم به این موضوع عادت می‌کنیم، می‌خواهم مدتی استراحت کنم، در این مدت خسته شده‌ام و بهتر است که جوان‌ها جای مرا بگیرند. خدا توفیق داد و خوشحالم که توانستم در این مدت عملکرد خوبی داشته باشم.
مدیرعامل سابق فجر سپاسی در مورد اینکه در خصوص فرد جایگزینش اطلاعی دارد یا نه؟ یادآور شد: به هیچ عنوان از این موضوع خبر ندارم اما باید همین روزها وضعیت مشخص شود، زیرا اگر تیم می‌خواهد در لیگ دسته اول هم شرکت کند باید ابتدا وضعیت مدیرعامل آن مشخص شود و پس از آن تیم بسته شود. من اطلاع دقیقی در خصوص مدیرعامل باشگاه ندارم، اما امیدوارم هر چه زودتر وضعیت مشخص شود.

دیدگاه‌ها