کد خبر : 1151594 | 13 تیر 1393 ساعت 18:06 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: نویدکیا پرچم سپاهان است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نویدکیا پرچم تیم ماست و هیچ‌گاه پرچم‌مان را به تیم دیگری نمی‌دهیم.

بصیرت: نویدکیا پرچم سپاهان است
  مجید بصیرت در خصوص شایعه حضور محرم نویدکیا در تیم فوتبال استقلال، گفت: چنین شایعه‌ای صحت ندارد و با قدرت این موضوع را رد می‌کنم. محرم نویدکیا همیشه سپاهانی می‌ماند، چرا که او پرچم تیم ماست و هیچ‌گاه پرچم‌مان را به تیم دیگری نمی‌دهیم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: البته در این باره بهتر است که خود نویدکیا صحبت کند چرا که باید خود این بازیکن این شایعات را تکذیب کند، اما اعتقاد دارم همیشه برای بازیکنان بزرگ شایعه ساخته می‌شود. که این موضوع شامل نویدکیا هم شده است.
بصیرت افزود: تا جایی که من می‌دانم نویدکیا در حال حاضر برای رفتن به آلمان و مداوای مصدومیتش در تلاش است و فکر می‌کنم ویزای این بازیکن کمی به مشکل خورده که هنوز نرفته است.
مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه چرا این بازیکن در تمرینات حاضر می‌شد، اما همراه با سایر بازیکنان تمرین نمی‌کرد، اظهار داشت: به هرحال پزشکان تیم به او گفته‌اند که ابتدا باید تست‌های پزشکی‌اش را بدهد تا اگر مشکلی نداشت، همراه سایر بازیکنان تمرین کند و به همین دلیل این بازیکن هم به توسعه پزشکان توجه می‌کند، اما باید بگویم که نویدکیا از آن دسته بازیکنانی است که حتی بدون حضور در دوران بدنسازی هم می‌تواند عملکرد خوبی در فصل پیش‌رو داشته باشد.
 پایان در مورد شایعه درگیری نویدکیا با خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و درگیری این دو نفر را تکذیب می‌کنم. نویدکیا وقتی آماده باشد، بسیار به سپاهان کمک می‌‌کند.

دیدگاه‌ها