کد خبر : 1151682 | 14 تیر 1393 ساعت 10:38 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

دونگا: نیمار خودخواهانه بازی کرد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل از صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی بسیار خوشحال است. او عملکرد نیمار در دیدار برای کلمبیا را خودخواهانه خواند و به ستایش از جیمس رودریگس، ستاره جوان تیم ملی کلمبیا پرداخت.

دونگا: نیمار خودخواهانه بازی کرد
تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی دو بر یکی که برابر کلمبیا به دست آورد به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد تا در این مرحله به مصاف آلمان برود که موفق شد با یک گل از سد فرانسه بگذرد.
به نقل از ایسنا، کارلوس دونگا، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل از صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی 2014 بسیار خوشحال است. او گفت: برزیل بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. ما در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و می توانستیم با گل های بیشتری زمین را ترک کنیم. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. عملکرد بازیکنان خوب بود و بازی هوشمندانه ای را به نمایش گذاشتند. من واقعا بسیار خوشحال هستم، چرا که تیم به قهرمانی نزدیک می شود و این بهترین هدیه برای مردم برزیل است.
دونگا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت برزیل را بر عهده داشت، اما به علت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد. او به انتقاد از "فرد" مهاجم نوک برزیل پرداخت و گفت: فرد اصلا نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. عملکرد او در جام جهانی علامت استفهام دارد. نمی دانم چطور او به عنوان مهاجم نوک گلزنی نمی کند. او خوب ظاهر نشده است و باید با آمادگی و تمرکز بیشتری بازی کند.
فرد از بازیکنانی است که حتی هواداران برزیل هم نسبت به عملکرد او اعتراض دارند. او با وجود آن که در خط حمله بازی می کند، اما تا الان تنها یک گل به ثمر رسانده است و همین مساله باعث شده تا صدای سوت اعتراض حاضران در ورزشگاه را بشنود.
دونگا ادامه داد: برزیل پیروزی سزاوارنه ای را به دست آورد و شایسته قرار گرفتن در جمع چهار تیم است. شاگردان اسکولاری در نیمه نخست فرصت های زیادی را به دست آوردند هم چنان که در نیمه دوم با تلاش بسیار زیادی ظاهر شدند و در نهایت شایسته این پیروزی بودند.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل به انتقاد از نیمار پرداخت. او معتقد است که این بازیکن خودخواهانه بازی می کند: " نیمار در دیدار برابر کلمبیا خودخواهانه بازی کرد. او می توانست با هم تیمی هایش همکاری کند و بازی بهتری را به نمایش بگذارد. نیمار تنها در نیمه نخست خوب ظاهر شد."
جیمس رودریگس، ستاره تیم ملی کلمبیا نمایش بسیار خوبی در برزیل داشته است و با زدن شش گل بهترین گلزن جام به شمار می آید. عملکرد خیره کننده این بازیکن جوان ستایش همگان را به دنبال داشته است و باشگاه های سرشناس اروپایی به دنبال جذب او هستند. دونگا به ستایش از رودریگز پرداخت و گفت: ردودریگز نشان داد که چه بازیکن توانایی است. او در آینده به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد. او از بهترین های جام بوده است.
هر دو گل برزیل را در دیدار برابر کلمبیا مدافعان این تیم به ثمر رساندند. دونگا معتقد است که برزیل هنوز در خط دفاعی ضعف دارد:" سیلوا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او نباید کارت زرد دومش را دریافت می کرد. نبود او در دیدار برابر آلمان می تواند ضربه سنگینی به تیم بزند. برزیل هنوز در خط دفاعی ضعف دارد و باید قبل از دیدار برابر آلمان نقاط ضعف خود را برطرف کند، چرا که دیگر اشتباه در این مرحله قابل بخشش نیست. آلمان تیم بسیار خوبی است و باید برابر این تیم بدون اشتباه ظاهر شد. امیدوارم که با شکست آلمان هم به فینال صعود کنیم و در نهایت جام قهرمانی را در برزیل بالای سر بریم.

دیدگاه‌ها