کد خبر : 1153439 | 28 تیر 1393 ساعت 10:15 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف سابیا هفته آینده مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی آرژانتین برنامه خود را درمورد آینده‌اش در آلبی‌ سلسته را اعلام کرد.

 تکلیف سابیا هفته آینده مشخص می‌شود
آلخاندرو سابیا مدعی است؛ تنها در صورتی حاضر است در سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین بماند که بتواند با 100 درصد توانش به این تیم خدمت کند.
سابیا 59 ساله با اعلام اینکه در روزهای پیش رو تصمیم خود را برای ماندن یا نماندن در آلبی سلسته خواهد گرفت، در گفت‌وگو با شبکه TYC اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که من در جریان تصمیمات اتحادیه فوتبال آرژانتین نیستم و نمی‌دانم که آنها برای آینده‌ام چه برنامه‌ای دارند. فعلاً باید چند روزی به استراحت بپردازم اما مطمئناً همه چیز را رها نخواهم کرد چون آدم مسئولیت‌پذیری هستم. فکر می‌کنم تا روز یک‌شنبه (فردا) تکلیفم مشخص شود. با خولیو گروندونا (رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین ) تماس خواهم گرفت تا با او یک قرار ملاقات بگذارم.
وی افزود: تنها در صورتی به حضور به عنوان سرمربی تیم ادامه می‌دهم که بتوانم با 100 درصد انرژی و توانم به تیم خدمت کنم و این همان چیزی است که از بازیکنانم هم می‌خواهم.
سرمربی نایب قهرمان جام جهانی 2014 در ادامه به تمجید از عملکرد لیونل مسی، کاپیتان تیمش در جام جهانی پرداخت و او را به خاطر اینکه خودش را وقف تیم کرده، مورد تمجید قرار داد.
وی تصریح کرد: مسی نمونه بارزی از آن کاری است که آرژانتین انجام داد. او جمعی فکر می‌کرد نه فردی و تیم برایش همیشه در اولویت بود. او به عنوان بهترین بازیکن دنیا فدارکاری بزرگی انجام داد. او برای ما حامی بسیار مهمی در راه صعود از دور اول بود و در مراحل حذفی هم فهمید که لازم است شیوه بازی‌مان را تغییر دهیم. باید او را تشویق و به خاطر قربانی کردن خودش برای تیم تحسین کنیم. مسی از تو به خاطر آرژانتینی بودنت، به خاطر اینکه آرژانتین را برای بازی انتخاب کردی و به خاطر اینکه برای این تیم کم نگذاشتی، تشکر می‌کنیم.
سابیا در پایان درباره بازی فینال جام جهانی گفت: من فینال را دوباره تماشا نکرده‌ام چون می‌خواهم استراحت کنم اما می‌گویم که ما می‌توانستیم آن بازی را ببریم. به آلمان تبریک می‌گویم چون بهترین تیم جام بود.

دیدگاه‌ها