کد خبر : 1153459 | 28 تیر 1393 ساعت 11:48 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیسی‌کیا: حضور شیث در راه‌آهن فنی است

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن معتقد است حضور مدافع پیشین پرسپولیس در این تیم به خاطر مسائل فنی بوده است، نه رفاقت با فردی خاص.

رئیسی‌کیا: حضور شیث در راه‌آهن فنی است
صادق رئیسی‌کیا در مورد آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه راه‌آهن گفت: فعالیت ما تا امروز همانی است که در سایت باشگاه منعکس کرده‌ایم و فعلاً خبر خاصی نیست البته ممکن است یکی، دو بازیکن خارجی به تیم ما اضافه شوند.
به نقل از تسنیم، وی در خصوص اینکه آیا حضور علی کریمی در باشگاه راه‌آهن منتفی شده، خاطرنشان کرد: نمی‌شود گفت حضور کریمی منتفی شده بلکه همه چیز دست خود اوست. ما او را خواستیم و کریمی باید خودش تصمیم بگیرد که به راه‌آهن بیاید یا خیر.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن درباره وضعیت مراحل واگذاری این باشگاه به مالکان جدید، عنوان کرد: برای واگذاری باشگاه باید مراحل قانونی طی شود. ازمسائل مالیاتی تا تسویه حساب با مالکان گذشته. مسلماً انجام این مراحل متعدد زمان‌بر است و همین زمان‌بر بودن شائبه‌انگیز شده است.
رئیسی‌کیا ضمن تأکید بر اینکه مشکلی برای حضور راه‌آهن در لیگ برتر وجود ندارد، اظهار داشت: تیم ما طبق برنامه تمرین می‌کند و پیش می‌رود. ما فکر می‌کردیم روند واگذاری باشگاه به مالکان جدید حداکثر یک هفته طول بکشد اما این مسئله بیشتر طول کشید تا کمی ایجاد سوال کند.
وی در مورد اینکه آیا با حضور عابدزاده‌ها و شیث رضایی چهره راه‌آهن پرسپولیسی شده است، گفت: ممکن است با حضور این افراد چهره تیم کمی پرسپولیسی شده باشد اما نکته اینجاست که هیچ بازیکنانی هیچ وقت برای پرسپولیس و استقلال نبوده‌اند چون این باشگاه‌ها سازنده نیستند، درست برعکس راه‌آهن که امثال مجتبی محرمی یا امیر قلعه‌نویی را به پرسپولیس و استقلال داده است.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا جذب شیث رضایی فنی بوده یا رفاقتی، اظهار داشت: من مطمئن هستم که انتخاب استیلی انتخاب فنی بوده نه رفاقتی! ضمن اینکه ما از شیث تعهد گرفته‌ایم و قرار شد این بازیکن از تعهدی که به ما داده عبور نکند. البته رضایی به من قول داد که امسال شاهد حضور یک شیث جدید در فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه‌ها