کد خبر : 1153487 | 28 تیر 1393 ساعت 17:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌ناتاله پیشنهاد چینی‌ها را رد کرد

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا پیشنهاد قابل توجه یک تیم چینی را رد کرد تا آخرین فصل دوران بازیگری‌اش را در اودینزه سپری کند.

دی‌ناتاله پیشنهاد چینی‌ها را رد کرد
نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اعلام کرد آنتونیو دی‌ناتاله پیشنهادی 10 میلیون یورویی از تیم گوانگژو اورگراند چین داشته اما آن را رد کرده است تا در اودینزه بماند.
فصل آینده یازدهمین فصل حضور دی‌ناتاله در استادیوم فریولی است و طبق گفته او احتمالاً آخرین فصل دوران بازیگری‌اش خواهد بود. در واقع او در هفته پایانی فصل گذشته گفته بود که کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد اما اوج‌گیری راه‌ راه‌پوشان اودین سبب شد که او از تصمیمش منصرف شود.
به نقل از تسنیم، حالا طبق ادعای گاتزتا دلواسپورت دی‌ناتاله تصمیمی گرفته که او را پیش از بیش نزد هواداران اودینزه محبوب می‌کند. این نشریه مدعی است که مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی گوانگژو اورگراند قصد داشته که هموطن خود را با عقد قراردادی 2 ساله به چین ببرد و جایی که بابت هر فصل 5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت اما او دعوت سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا را رد کرده است.
دی‌ناتاله در شرایطی چشم خود را روی پیشنهاد گوانگژو بسته است که در حال حاضر بابت هر فصل حضورش در اودینزه 1.2 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.
گفته می‌شود که مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا که آخرین حضورش در آتزوری در رقابت‌های یورو 2012 بود، پیشنهادی از یک تیم اماراتی در دبی داشته که آن را هم رد کرده است.

دیدگاه‌ها