کد خبر : 1153817 | 31 تیر 1393 ساعت 00:12 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت چهارجانبه شهدا - تهران

استقلال با برتری مقابل ملوان فینالیست شد

استقلال با برتری مقابل ملوان به فینال جام شهدا راه یافت.

 استقلال با برتری مقابل ملوان فینالیست شد
در دیدار افتتاحیه جام شهدا از ساعت 22:15 روز دوشنبه دو تیم استقلال و ملوان انزلی با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال خاتمه یافت.
استقلال در این دیدار با ترکیبی از نفرات دوم خود و به کاپیتانی میلاد فخرالدینی به میدان آمد اما ملوان که با بازیکنان اصلی خود وارد زمین شده بود توانست ابتکار عمل را در میانه میدان به دست بگیرد. ملوان که در نیمه نخست برتر از تیم قلعه‌نویی بود در دقیقه 18 با حرکت مهاجمانش درون محوطه جریمه استقلال و ضربه سر جلال رافخایی صاحب گل نخست شد.
بعد از این گل فشار حملات ملوان کاسته شد و استقلال به دروازه این تیم نزدیک شد اما مدافعان ملوان اجازه خلق موقعیت را به شاگردان امیر قلعه نویی ندادند.
ضربه آزاد محمد خلیلی که در دقیقه 45 به تیر دروازه ملوان برخورد کرد تنها فرصت جدی استقلال در نیمه نخست بود که با از دست رفتن آن این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان نصرت ایراندوست به پایان رسید.
در نیمه دوم امیر قلعه‌نویی دست به تغییر در ترکیب تیمش زده و برخی نفرات اصلی از جمله محمد قاضی، امید ابراهیمی و آرش برهانی را به زمین فرستاد. با افزایش فشار حملات استقلال در دقیقه 68 بازیکنان ملوان رمضانی بازیکن جوان استقلال را در محوطه جریمه سرنگون کردند تا این تیم صاحب ضربه پنالتی شود. ضربه پنالتی برهانی به تیر دروازه و ایمان صادقی برخورد کرد تا با خوش شانسی این بازیکن وارد دروازه شده و بازی به تساوی کشیده شود.
استقلال متحول شده در نیمه دوم دقیقه 77 صاحب ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه ملوان شد که شوت امید ابراهیمی با دفع ناقص صادقی مقابل آرش برهانی قرار گرفت این بازیکن با ضربه ای درون محوطه شش قدم گل دوم و پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند.
دقایق پایانی بازی اتفاق ویژه‌ای نداشت تا با برتری 2 بر یک استقلال، شاگردان امیر قلعه نویی راهی دیدار فینال شوند.
در دیگر دیدار جام شهدا تیم پیکان فردا (سه شنبه) به مصاف تراکتورسازی می‌رود که تیم بازنده این دیدار چهارشنبه یک مرداد در دیدار رده بندی با ملوان و تیم پیروز پنجشنبه دوم مرداد در دیدار فینال به مصاف استقلال خواهد رفت.

دیدگاه‌ها