کد خبر : 1164437 | 05 مرداد 1393 ساعت 10:33 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

راهیان کرمانشاه نگاهی ویژه به فرهنگ دارد

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه با انتقاد از مسئولین استان کرمانشاه براهمیت فرهنگ در ورزش تاکید کرد و پرداختن به دغدغه های فرهنگی را از برنامه های این باشگاه در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست.

راهیان کرمانشاه نگاهی ویژه به فرهنگ دارد
به گزارش "ورزش 3" سلمان کریمی مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه با اعلام این مطلب که راهیان تمرینات تست گیری خود را جهت حضور در فصل پیش رو لیگ دسته اول فوتبال کشور از شنبه در تهران آغاز نموده است ، گفت: راهیان هر ساله با بها دادن به بازیکنان جوان و مستعد تیم خود را روانه مسابقات کرده و در چند فصل اخیر همواره جوان ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران بوده است.
کریمی در ادامه افزود: باشگاه راهیان در فصل جدید نیز با ادامه همین روند و اضافه نمودن چند بازیکن با تجربه در کنار بازیکنان فصل پیش ، خود را برای حضوری مقتدرانه و انشاء ا... صعود به لیگ برتر آماده می کند.
وی با اشاره به این موضوع ، گفت: راهیان کرمانشاه یک باشگاه خصوصی است که متاسفانه از حمایت مسئولین استانی نیز برخوردار نیست و به تنهایی برای سربلندی ورزش استان کرمانشاه فعالیت می کند و تنها انگیزه ای که ما را رو به جلو می برد عشق به جوانان و نوجوانان کرمانشاه است که با این باشگاه خاطره های بسیاری دارند و به آن عشق می ورزند.
همگان در خاطر دارند در سالی که راهیان ( شیرین فراز) به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد چه شور و نشاطی در استان کرمانشاه ایجاد شد، استانی که در سال های دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستاد و از آب و خاک این کشور دفاع کرد اما متاسفانه هم اکنون مسئولینی در این استان حضور دارند که هیچ گونه توجه ای به جوانان و ورزش ندارند و تنها به دنبال مسائل سیاسی هستند و با ایجاد تنش در استان آرامش را از مردم گرفته اند . کرمانشاه در این برهه نیاز به آرامش و کار دارد . نیاز دارد که شور و نشاط در آن حکم فرما شود ، نه اینکه عده ای بی تدبیر تنش را در آن زیاد کنند.
مدیرعامل راهیان در ادامه خاطر نشان کرد: راهیان کرمانشاه به عشق مردم و علی رغم همه ناملایمتی ها با قدرت و به اتکاء هواداران به کار خود ادامه خواهد داد و انشاء ا... در کنار تلاش برای موفقیت در بخش ورزشی و رسیدن به هدف که همان صعود به لیگ برتر است ، توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی نیز خواهد داشت.
باشگاه های ما همگی با عنوان باشگاه فرهنگی ، ورزشی فعالیت می نمایند اما متاسفانه مقوله فرهنگ و دغدغه های فرهنگی در آن کمرنگ شده ولی خوشبختانه با حرکتی که چندی پیش به همت تربیت بدنی سازمان بنیاد شهید کشور صورت گرفت و استفاده مناسب از جذابیت ورزش به ویژه فوتبال در راستای پرداختن به مسائل فرهنگی و پاسداشت خون شهداء جرقه هایی در ورزش برای اهمیت به فرهنگ زده شد که باید باشگاه های ما این کار را ادامه دهند و با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداء و پرداختن به دیگر مسائل فرهنگی ناهنجاری های جامعه را کمتر کنند و ارزش ها را در آن پر رنگ تر نمایند. به همین دلیل باشگاه فرهنگی ، ورزشی راهیان کرمانشاه به عنوان نماینده مردمی که در سال های دفاع مقدس 9800 شهید را تقدیم این انقلاب نمودند سعی دارد در فصل جدید توجه ویژه تری به مقوله های فرهنگی داشته باشد و با استفاده از ابزار های موجود ارزش های جامعه را که بعضاً در دست فراموشی قرار گرفته اند را احیاء کند.
کریمی در پایان از مجموعه سازمان بنیاد شهید کشور و تربیت بدنی آن در راه اندازی جام شهداء تشکر کرد و خواستار توسعه این جام در سال های آتی و دعوت از تیم های بیشتری برای حضور در این مسابقات شد.
گفتنی است راهیان کرمانشاه هم اکنون با برگزاری اردو در تهران در حال تست گیری از بازیکنان مستعد برای حضور در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است.

دیدگاه‌ها