کد خبر : 1164467 | 05 مرداد 1393 ساعت 12:32 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

کاشی:کنار گذاشتن پس از 9سال قابل‌هضم نیست

کاپیتان سابق تیم فوتبال صبا گفت: اینکه پس از 9 سال مرا از لیست صبا به خاطر مصدومیت کنار گذاشتند برایم غیرقابل هضم است.

کاشی:کنار گذاشتن پس از 9سال قابل‌هضم نیست
مرتضی کاشی درخصوص اینکه از لیست تیم فوتبال صبا کنار گذاشته شده است اظهار داشت: فکر می‌کنم علت این موضوع مصدومیتم بود که از هفته هفدهم فصل گذشته دچار آن شدم البته پس از آن شرایطم بهتر شد و تمرینات خود را با تیم دنبال کردم. به اردوی سرعین رفتم اما پس از بازی دوستانه با نفت درد زانویم بیشتر شد. در کنار این موارد مشکلات جانبی بیشتری هم داشتم.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: فکر می‌کنم مسئولان به علت همین مصدومیتم قصد داشتند که مرا کنار بگذارند در هر حال قرار است که پس از اتمام ماه مبارک رمضان به قم بروم تا با مسئولان در این رابطه صحبت کنم. مدتی بود که مسئولان باشگاه صبا درگیر مسائل تمرینی تیم بودند که در تهران و قم رفت و آمد می‌کردند. امکانات قم شرایط خوبی برای تمرین آنها نداشت و به همین دلیل درگیر این مسائل بودند و وقت نشد با آنها صحبت جدی کنم باید پس از ماه رمضان طی صحبتی که انجام می‌دهم علت دقیق این موضوع را مطلع شوم.
کاپیتان سابق صبا در مورد اینکه چرا او پس از چندین‌سال سابقه در این تیم کنار گذاشته می‌شود در حالی که گفته می‌شود محسن بیات هم مصدوم بوده اما با او قرارداد امضا شد تاکید کرد: اینکه من پس از 9 سال سابقه در تیم به علت مصدومیت کنار گذاشته می‌شوم غیرقابل هضم است. محسن بیات با تیم قرارداد نداشت در حالی که من با تیم قرارداد داشتم. هنوز این مسئله برایم حل نشده است که چرا این اتفاق افتاده است.
وی در مورد اینکه نام او در لیستی که مبلغ قرارداد بازیکنان اعلام شده وجود ندارد گفت: زمانی که من دیدم که نامم در این لیست نیست شبهه برایم بیشتر شد به هر حال باید پس از صحبت با مسئولان در این‌باره نظر بدهم.
کاشی در مورد اینکه آیا از این موضوع ناراحت است یا خیر گفت: شرایط خودم برای بازی مناسب نبود اما مگر چند بازیکن در لیگ ایران حضور دارند که سابقه بالایی در تیم‌هایشان داشته باشند. شما ببینید با محرم نویدکیا در سپاهان، ابراهیم صادقی در سپاهان، مجید ایوبی چنین کارهایی را می‌کنند؟ من دو سه بار با مسئولان تماس گرفتم اما جواب ندادند حالا هم باید صبر کنم تا پس از صحبت با آنها در این‌باره نظر بدهم.
کاپیتان سابق صبا در مورد اینکه چه زمانی مصدومیتش بهبود خواهد یافت گفت: من 12 مرداد وقت دکتر دارم تا پس از معاینات او در مورد مصدومیتم تصمیم بگیرد که آیا جراحی می‌خواهد یا استراحت.

دیدگاه‌ها