کد خبر : 1164517 | 05 مرداد 1393 ساعت 16:31 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبیاتی: بالوتلی می‌تواند زلاتان جدید میلان باشد

سنگربان میلان اعتقاد دارد اگر مهاجم سیه‌چرده این تیم بهترین عملکردش را به طور مداوم به نمایش بگذارد می‌تواند مثل ستاره پیشین روسونری شود.

 آبیاتی: بالوتلی می‌تواند زلاتان جدید میلان باشد
کریستین آبیاتی در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: بالوتلی پس از پشت سر گذاشتن رقابت‌های جام جهانی حالا با شور و اشتیاق فراوانی به تمرینات میلان بازخواهد گشت. او می‌خواهد به اثبات برساند که شرایطش به نسبت جام بیستم کاملاً متفاوت است. اگر ماریو بتواند در هر جلسه تمرینی بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد می‌تواند زلاتان ابراهیموویچ جدید روسونری شود. مطمئنم زیر نظر فیلیپو اینزاگی او موفق خواهد شد.
سنگربان 37 ساله میلان همچنین شایعه جدایی احتمالی بالوتلی 23 ساله از میلان و پیوستنش به آرسنال را تکذیب کرد. سوپرماریو در هر سه بازی ایتالیا در جام جهانی 2014 بازی کرد، او در بازی نخست برابر انگلیس گلزنی کرد اما در دیدارهای بعدی آتزوری مقابل کاستاریکا و اورگوئه نتوانست کاری برای تیمش انجام بدهد.
آبیاتی که از سال 1998 در میلان عضویت دارد و 11 سال در کنار اینزاگی بازی کرده است، عنوان کرد: با آمدن اینزاگی شور و شوق خاصی به میلان تزریق شده است و تیم هم پشت اوست. فیلیپو نمونه بارز از یک مربی بااعتبار است و در سن‌سیرو به او احترام خاصی گذاشته می‌شود.

دیدگاه‌ها