کد خبر : 1164935 | 10 مرداد 1393 ساعت 12:33 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیسی‌کیا:به‌خاطر ضعف‌فنی و جسمانی باختیم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: شکست ما مقابل استقلال به علت ضعف فنی و کمبود آمادگی جسمانی بود و نباید در این زمینه دلیل‌تراشی کنیم.

رئیسی‌کیا:به‌خاطر ضعف‌فنی و جسمانی باختیم
  صادق رئیسی‌کیا در خصوص شکست دو بر یک راه‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به علت درگذشت ناصر احمدپور تسلیت بگویم. در مورد بازی هم باید بگویم که روز گذشته تیم ما عملکرد خوبی داشت هر چند که طبیعتا نتیجه خوبی به دست نیاوردیم اما نکته قابل توجه در این مورد حضور بازیکنان جوان ما همچون میلاد محمدی بود که این موضوع مکتب راه‌آهن را نشان می‌دهد.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بازی می‌کرد. از دقیقه 60 بازیکنان ما بازی خود را انجام ندادند. درست است ما پیش از شروع فصل زمان را از دست دادیم اما هم اکنون به آن فکر نمی‌کنیم. در بازی ضعف‌هایی داشتیم که این عوامل را کادر فنی بررسی خواهد کرد و به دنبال برطرف کردن آن خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه آیا حواشی اخیر در نتیجه‌گیری این تیم موثر نبوده، تاکید کرد: به نظر من تاثیری نداشت همه در زمین به فکر بازی هستند و هر کسی کار خود را انجام می‌دهد. اگر ما مقابل استقلال شکست خوردیم، فقط به دلیل مسایل فنی و کمبود آمادگی بود، پس دیگر نباید دلیل تراشی کنیم. ضعف‌های فنی و کمبود آمادگی جسمانی در این زمینه دخیل بوده است که قطعا کادر فنی به این موضوع آگاه است و آن را برطرف خواهد کرد.
رئیسی‌کیا در مورد اینکه علی دایی روز گذشته اعلام کرده به علت انتشار مبلغ قرارداد دو فصل گذشته‌اش از باشگاه راه‌آهن شکایت خواهد کرد، گفت: من مصاحبه دایی را خواندم. ابراهیم‌زاده، دایی، مهابادی، استیلی هر کسی که یک زمانی در باشگاه راه‌آهن فعالیت کرده، جزو خانواده من است. دایی در مصاحبه‌اش گفته شاید شیطنت کرده‌اند اما اگر او این مسائل را رصد کرده باشد، متوجه خواهد شد که ما قرارداد کادر فنی و بازیکنان فصل سیزدهم و چهاردهم را با ریز جزئیات و آبشن‌های آن منتشر کرده‌ایم که فکر نمی‌کنم باشگاهی چنین کاری را کرده باشد. بودجه و درآمد خود از سازمان لیگ را منتشر کردیم. تمامی این کارها در راستای شفاف‌سازی بوده نه موضع‌گیری.
وی افزود: مربی سابق ما جزو خانواده من است و هر کسی که باشد محترم است. ما قصد داریم هزینه‌های دوره 5 ساله خود را مقایسه کنیم و در این راستا هفته آینده هزینه‌های فصل‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم را با هم مقایسه خواهیم کرد. خود علی دایی هم از این شفاف‌سازی استقبال کرده است. زمانی که قرارداد او به صورت شفاف در پرسپولیس منتشر شد او از این امر ابراز خوشحالی کرد. ما به دنبال شفافیت و جلب اعتماد مردم هستیم نه چیز دیگری.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه آیا در قرارداد دایی بندی مبنی بر عدم انتشار قراردادش وجود داشته، گفت: این موضوع اگر هم وجود داشته باشد مربوط به فصلی است که در آن حضور داشته‌ایم. هم اکنون که سازمان لیگ اعلام می‌کند قراردادهای خود را منتشر کنید و ما هم به دنبال همین موضوع و شفاف سازی هستیم. شکایت دایی مربوط به خودش می‌شود. ما به دنبال توسعه فوتبال شفاف بودیم.

دیدگاه‌ها