کد خبر : 1165131 | 11 مرداد 1393 ساعت 16:17 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت کاپیتان سابق صبا در نیم‌فصل

کاپیتان سابق تیم فوتبال صبا،‌گفت: مدیرعامل باشگاه به من گفت که اگر مصدومیتم بهبود یابد و شرایط ایده‌آلی داشته باشم می‌توانم به تیم بازگردم.

احتمال بازگشت کاپیتان سابق صبا در نیم‌فصل
مرتضی کاشی در خصوص اینکه آیا با مسئولان صبا در خصوص علت خط خوردنش از لیست این تیم صحبت کرده یا خیر، اظهار داشت: چند روز پیش حسین نجاتی مصاحبه‌ای انجام داده بود و گفته بود که علت خط خوردن کاشی دلایل فنی بوده که من از این موضوع ناراحت شدم اما پس از آن ناصر اطلاقی پزشک تیم در سایت باشگاه اعلام کرد که کاشی مراحل درمانی‌اش را سپری می‌کند و در صورت بهبود از نیم‌فصل به تیم اضافه خواهد شد.
وی افزود: در صحبتی هم که با مسئولان باشگاه داشتم آنها همین مسئله را اعلام کردند. جهان‌بینی مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که اگر شرایط ایده آلی داشته باشم بازخواهم گشت. در مورد حق و حقوقم هم با آنها صحبت کردم که قرار شد این موارد برطرف شود. صحبت‌های ما دوستانه بود و امیدوارم که مشکل خاصی پیش نیاید.
بازیکن سابق تیم فوتبال صبا در خصوص اینکه آیا مبلغی را از باشگاه دریافت کرده،‌اظهار داشت: من 34 درصد قرارداد سال گذشته‌ام را پول دریافت کردم و 20 درصد آن چک بود که قرار شده این هفته این چک پاس شود. من با باشگاه صبا قرارداد دارم و فقط آنها اسم مرا رد نکرده‌اند حالا هم پس از صحبت با مسئولان باشگاه مشکلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها