کد خبر : 1165152 | 11 مرداد 1393 ساعت 18:13 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام زیلکوفسکی لهستان

افضلی به فینال و محمدی به رده‌بندی را یافتند

رضا افضلی به دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های جام زیلکوفسکی لهستان راه یافت.

افضلی به فینال و محمدی به رده‌بندی را یافتند
 به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان از امروز با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر دبروا در حال برگزاری است.
نتایج کشتی‌گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل علی نصری از افغانستان با نتیجه 12- 2 پیروز شد. وی در دور دوم کیوین هنکل از آلمان را با نتیجه 11 - صفر مغلوب کرد اما در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل کایا از ترکیه با نتیجه 7- 7 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز با برنده کشتی گیران فرانسه و مکزیک روبرو می شود.
در همین وزن میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سروت کاسکان از ترکیه را با نتیجه 10- صفر شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ماگومد قربان علی اف از روسیه با نتیجه 6 – 4 شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.
وی در این مرحله ابتدا به مصاف کشتی گیری از ونزوئلا می رود و در صورت برتری بر این حریف، برای کسب مدال برنز به مصاف کشتی‌گیری از چین می رود. در این وزن کایا از ترکیه و قربان علی‌اف از روسیه به دیدار فینال راه یافتند.
در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست حامد از افغانستان را با نتیجه 13- صفر شکست داد وی در دور دوم مقابل جاکوب اسکارانکا از اسلواکی با نتیجه 13- صفر  مغلوب کرد وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل رسول تیخایف از بلاروس با نتیجه 20- 9 به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی جامبر کویلاشویلی از  گرجستان است.
در وزن 57 کیلوگرم ابراگیم الیاس اف از روسیه و یوکی تاکاشی از ژاپن فینالیست شدند. شکست اسداله لاچینوف از بلاروس مقابل الیاس اف از حوادث مهم این وزن بود.
در وزن 97 کیلوگرم نیز رادوسلاو باران از لهستان و الیزبار اودیکادزه از گرجستان به دیدار فینال راه یافتند. شکست ابراهیم بلوکباشی از ترکیه مقابل جلیل‌اف از بلاروس و پیروزی رادوسلاو باران مقابل ایوان یانکوفسکی از بلاروس از حوادث مهم این وزن بود.

دیدگاه‌ها