کد خبر : 1166058 | 18 مرداد 1393 ساعت 10:51 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

رییسی کیا: شکست نفت از سه حیث ارزشمند بود

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: پیروزی ما مقابل نفت از سه حیث دارای ارزش بود.

رییسی کیا: شکست نفت از سه حیث ارزشمند بود
صادق رئیسی‌کیا در خصوص پیروزی دو بر یک راه‌آهن مقابل نفت در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: پیروزی ما مقابل نفت از چند حیث ارزشمند بود. اول اینکه نخستین برد در لیگ برتر و در ورزشگاه تختی را کسب کردیم. بچه‌های فوتبالی معتقد بودند ورزشگاه تختی به نوعی طراحی شده که فضای خوبی ندارد اما با این برد این باور شکسته شد که می‌توان در ورزشگاه تختی به پیروزی رسید.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: ویژگی دیگر این برد این بود که از بازیکنان جوان در راه‌آهن استفاده شد. سرمربی ارزشمند و دوست‌داشتنی راه‌آهن از محمد ستاری با 20 سال سن برای اولین بار و از میلاد محمدی برای دومین بار در لیگ برتر استفاده کرد. این موضوع در باشگاه راه‌آهن نهادینه می‌شود که از بازیکنان جوان استفاده شود. ما نسبت به نفت با کیفیت‌تر و روان‌تر بازی کردیم و گلی هم که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود. برد ارزشمندی به دست آوردیم و امیدوارم در بازی آینده مقابل فولاد نیز بتوانیم پیروز شویم تا پیش از خارج شدن از تهران امتیازات خوبی کسب کرده باشیم.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه هفته گذشته پس از شکست مقابل استقلال اعلام کرده بود نقاط ضعف باید از بین برود آیا چنین اتفاقی در این دیدار رخ داد، گفت: همه اخلاق من را می‌شناسند و می‌دانند که در مسائل فنی ورود نمی‌کنم. سرمربی تیم صاحب‌اختیار است اما مسئله‌ای که من مطرح کردم در مورد مسائل فنی نبود. به عنوان یک مدیر باشگاه وظیفه دارم که بازیکنان و عوامل دیگر تیم را از اینکه بخواهند مشکلات را بر مسائل دیگر ترجیح دهند، دور کنم. اینکه بگویند به خاطر داوری، زمین، پول‌هایی که پرداخت نشده و مسائل دیگر، تیم نتیجه نگرفته، درست نیست و به نظرم فرافکنی تلقی می‌شود. بحث من فنی نیست بلکه این است که باید به نکات اصلی توجه کنیم.
رئیسی‌کیا در خصوص اینکه گفته می‌شود او اختلاف‌هایی با اعضای کادر فنی و سایر مسئولان حاضر در راه‌آهن دارد، تاکید کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست من تمام هم و غم خود را گذاشتم و شرایط امکان کار بدون دغدغه را فراهم کردم حتی مسائل اخیر هم که به وجود آمد نامه‌ای به سازمان لیگ نوشتم تا سرمربی تیم بدون دغدغه در ادامه مسابقات با قدرت شرکت کند. استیلی هم که قصد داشت در باشگاه حاضر شود، من با خادم، ساعی و نژادفلاح صحبت کردم از آنها کمک خواستم و سرانجام این تلاش‌ها منجر شد تا تیم در لیگ حفظ شود. من برای حفظ حیات باشگاه تلاش می‌کنم.
وی ادامه داد: طبیعتا من نقطه مقابل کسی نیستم و برای بهتر شدن شرایط تلاش خود را انجام می‌دهم. همه این شایعاتی که مطرح می‌شود صحت ندارد. بهترین پشتوانه و حمایت را از سرمربی تیم انجام می‌دهم و برای هر کسی که مالک باشگاه شود تا زمانی که من را بخواهد با تمام توان خود تلاش می‌کنم اصول طرف خود را رعایت می‌کنم و مطمئن باشید تمام این مسائل شایعاتی بیش نیست. تا لحظه‌ای که من را بخواهند کمک می‌کنم و هر موقع که من را نخواهند در هر جا که بتوانم تجربه خود را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد.

دیدگاه‌ها