کد خبر : 1166133 | 18 مرداد 1393 ساعت 15:27 | 112.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمتر از یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات

ستارگانی که بدون تیم مانده‌اند

در فاصله کمتر از یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی، برخی از ستارگان نامدار فوتبال جهان بدون تیم مانده اند.

ستارگانی که بدون تیم مانده‌اند
به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.
لیست برخی از ستارگان نامدار فوتبال جهان که بدون تیم مانده اند را در اینجا مشاهده می کنید:
- ویکتور والدس (32 ساله): والدس در اوج پختگی فوتبالی خود، قید حضور در بارسلونا به عنوان دروازه بان ثابت را در بهترین روزهای دوران فوتبال خود زد. والدس می خواست که حال و هوا را تغییر دهد و موناکو را انتخاب کرد اما موناکویی ها پس از مصدومیت شدید زانوی این بازیکن، قید خرید او را زدند. دستمزد بالای او باعث می شود که بسیاری از باشگاه ها توان خرید او را نداشته باشند. از بایرن به عنوان یکی از گزینه های او نام برده می شد اما پیوستن رینا به باواریایی ها این احتمال را منتفی کرد.
- رونالدینیو (34 ساله): این بازیکن برزیلی پس از فسخ قرارداد خود با اتلتیکو مینیرو به دنبال یک باشگاه ایده آل برای سالهای پایانی فوتبال خود می گردد. نیویورک ردبولز در لیگ آمریکا به عنوان یکی از گزینه های او مطرح شده بود اما این باشگاه عقب نشینی کرد. بوکا جونیورز آرژانتین آخرین باشگاهی است که به خرید او ابراز تمایل کرده است.
- نیکولاس آنلکا (35 سال): مهاجم اسبق فوتبال فرانسه بین بازنشستگی و ملحق شدن به یک تیم جدید مردد است. وی دوره ای ناکام را در اتلتیکو مینیه رو پشت سر گذاشت. بازیکن سابق تیمهایی مثل رئال مادرید و چلسی در حال حاضر پیشنهاد مناسبی روی میز خود نمی بیند.
- ساموئل اتوئو (33 ساله): این مهاجم کامرونی یکی از مهمترین مهاجمان فوتبال اروپا در سالهای اخیر بوده است اما فصل ناموفق او در چلسی موجب شده است که ابهامات زیادی در مورد آینده او وجود داشته باشد. البته هر چند که شاید از نظر بدنی افت کرده باشد اما از نظر شم گلزنی هیچ تغییری در او ایجاد نشده است و همچنان می خواهد فوتبال را ادامه دهد.
بنتنر (26 ساله): مهاجم دانمارکی در سنی که بسیاری از فوتبالیست ها به اوج پختگی و کیفیت خود می رسند، بخت های خود را سوزانده است. بی تردید بنتنر بازیکن با کیفیتی است اما از استعداد خود درست استفاده نکرد. ونگر پس از چندین سال عملکرد ضعیف ، قید استفاده از این بازیکن را زد و حالا این مهاجم بدون تیم مانده است.
محمد دیارا (33 ساله): ستاره سابق خط هافبک رئال مادرید حال و روز خوشی را سپری نمی کند. دوره او در لیگ انگلیس ناکام بود و با فولام به دسته دو سقوط کرد. در حال حاضر پیشنهاد مناسبی برای ادامه فوتبالش روی میز خود نمی بیند.
سیمائو سابروسا (34 ساله): بازیکن سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید پس از سپری کردن دوره ای کوتاه در اسپانیول بدون تیم مانده است. اسپانیول تمایلی به حفظ بازیکن پرتغالی ندارد و این بازیکن در حال حاضر به دنبال گزینه ای مناسب برای ادامه فوتبال خود می گردد.
کامبیاسو (33ساله): بازیکن سابق رئال مادرید و اینتر با توجه به بالا رفتن سنش فعلا مشتری مناسبی ندارد. او در سن سیرو تبدیل به یک قهرمان شده بود اما چاره ای به جز جدایی از نراتزوری ها نداشت.
کارلوس مارچنا (35 ساله): ملی پوش سابق اسپانیا پس از کمک به دپورتیوو لاکرونیا برای بازگشت به لالیگا در حال حاضر به دنبال تیم می گردد. او که کارنامه ای پر بار را ثبت کرده است، به بازگشت به لالیگا امیدوار است.

دیدگاه‌ها