کد خبر : 1166892 | 22 مرداد 1393 ساعت 18:37 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

بهنام مهدی‌زاده با توجه به کناره‌گیری بشیر باباجان‌زاده در دیدار سوم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان نخست سنگین‌وزن رسید.

نتایج انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی
 رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی از صبح امروز در خانه کشتی شماره 2 آغاز شد که بعد از مسابقات نوبت صبح، دیدار نهایی سنگین‌وزن به عصر امروز موکول شد.
به گزارش فارس، بشیر باباجان‌زاده که با 2 پیروزی مقابل قاسمی و نوری در مرحله مقدماتی جواز حضور در دیدار نهایی مقابل مهدی‌زاده را کسب کرده بود در مسابقه نهایی نتیجه را به مهدی‌زاده واگذار کرد.
باباجان‌زاده در دیدار نخست با نتیجه 4 بر یک از سد مهدی‌زاده گذشت، اما در دیدار دوم مقابل حریف حاضر نشد تا دست مهدی‌زاده به عنوان برنده بالا برود. در دیدار سوم هم در حالی که یک دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود و نتیجه صفر بر صفر دنبال می‌شد باباجان‌زاده از ادامه مسابقه انصراف داد تا دست مهدی‌زاده به عنوان برنده بالا برود.
باید منتظر تصمیم شورای فنی در خصوص نتایج انتخابی سنگین وزن کشتی فرنگی باشیم تا مشخص شود باباجان‌زاده شانسی برای حضور در یکی از مسابقات جهانی یا بازی‌های آسیایی خواهد داشت یا نه.
* در دیگر دیدارهای انتخابی که صبح امروز برگزار شده بود نتایج زیر حاصل شد:
130 کیلوگرم:
بشیر باباجان‌زاده یک (برنده) - امیر قاسمی‌منجزی صفر
بشیر باباجان‌زاده یک (برنده) - مهدی نوری صفر
75 کیلوگرم:
هادی علیزاده پورنیا 3 (برنده) - فرشاد علیزاده یک
یوسف اخباری 3 (برنده) - فرشاد علیزاده 2
هادی علیزاده پورنیا 5 - یوسف اخباری 3
هادی علیزاده با این پیروزی نفر اول وزن 75 کیلوگرم شد. پیام بویری غایب این وزن بود.
66 کیلوگرم:
به دلیل مصدومیت امین سوری و عدم حضور او در دیدار مقابل امید نوروزی در انتخابی وزن 66 کیلوگرم این مسابقه انتخابی برگزار نشد. گفته می‌شود سوری به دلیل مصدومیت مقابل نوروزی حاضر نشده است.

دیدگاه‌ها