کد خبر : 1167512 | 26 مرداد 1393 ساعت 19:55 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولدادو یا لاملا به جای دسترو؟

تاتنهام علاقه مند به خدمت گرفتن ماتیا دسترو بازیکن باشگاه آ. اس رم است اما این باشگاه ایتالیایی در معامله تعویض بازیکن میان دو باشگاه مذکور، بیشتر خواهان پیوستن اریک لاملا است تا روبرتو سولدادو.

سولدادو یا لاملا به جای دسترو؟
به گزارش "ورزش سه"،  در چند روز اخیر منابع گسترده ای از حضور والتر ساباتینی مدیر فنی آ. اس رم در لندن برای انجام مذاکرات میان دو باشگاه خبر داده اند. بسیاری معتقدند که او در حال مذاکره برای فروش مهدی بن عطیه به چلسی یا منچستر یونایتد است، هر چند بایرن مونیخ به طور ناگهانی در این رقابت با پیشنهادی 30 میلیون پوندی پیش افتاده است.

البته بنا بر گزارش ها، ساباتینی همچنین در حال گفتگو با روسای باشگاه تاتنهام برای انتقال دسترو مهاجم آ.اس رم که ارزش معادل 25 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات دارد، می باشد. تاتنهام برای به خدمت گرفتن دسترو پیشنهاد انتقال بازیکن به رم داده است تا قیمت این انتقال کاهش پیدا کند اما گزارش ها خبر از اختلافاتی میان دو باشگاه در مورد بازیکن پیشنهادی می دهند. باشگاه تاتنهام روبرتو سولدادو، مهاجم 29 ساله خود را که سال گذشته با قیمت 28 میلیون یورو از والنسیا به این تیم پیوسته بود را به عنوان بخشی از این معامله به رم پیشنهاد داده است، اما مسئولین باشگاه ایتالیایی در مورد به خدمت گرفتن این مهاجم اسپانیایی که در 28 بازی فصل گذشته برای تیم خود 6 گل به ثمر رسانده بود متقاعد نشده اند و ترجیح می دهند به جای او اریک لاملا را در ورزشگاه المپیکوی رم بپذیرند.

اریک لاملا، فصل گذشته جالوروسی را به انتقالی 23 میلیون یورویی به مقصد تاتنهام ترک کرد و تلاش کرده است تا در لیگ برتر جزیره جایی برای خود پیدا کند.

دیدگاه‌ها