کد خبر : 1167673 | 27 مرداد 1393 ساعت 19:15 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین آبیاتی در راه تورین

بنا بر گزارش ها، کریستین آبیاتی به بازگشت به یوونتوس علاقه مند است. اما بیانکونری شرایط خاصی برای این انتقال در نظر گرفته که با پاسخ منفی مسئولین میلان روبرو شده است.

کریستین آبیاتی در راه تورین
به گزارش "ورزش سه"، با اصرار مارکو استوراری برای پیوستن به ساسولو و به دنبال آن مصدومیت بلند مدت جیانلوکا پگولو٬ نیاز به جذب دروازه بانی به عنوان ذخیره جی‎جی بوفون در تیم یوونتوس احساس می شود.

ظاهرا بانوی پیر آمادگی انتقال استوراری به سیاه و سبز پوشان را دارد٬ اما این انتقال منوط به پیدا کردن جایگزینی مناسب برای او بدون صرف هزینه اضافی می باشد.

آبیاتی که مجددا کار خود را با میلان در تابستان امسال آغاز کرده است به عنوان هدف ممکن یوونتوس یاد می شود و گاتزتا دلا اسپورت امروز مدعی آمادگی او برای انجام مذاکره با مسئولین یووه شده است.

اگرچه٬ ظاهرا موانعی بر سر را این انتقال وجود دارد. مسئولین یووه معتقدند که دستمزد آبیاتی باید تا میزان دستمزد استوراری کاهش پیدا کند٬ این در حالی است که آبیاتی برای هر فصل ۵۰۰ هزار یورو از استوراری بیشتر دریافت می کند.

از طرفی آدریانو گالیانی نایب رییس میلان ظاهرا با هرگونه انتقال آبیاتی به تورین شدیدا مخالف است و این کار را برای یوونتوس دشوارتر کرده است.

دیدگاه‌ها