کد خبر : 1167713 | 28 مرداد 1393 ساعت 08:57 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: امیدوارم چک چلسی را ترک نکند

ژوزه مورینیو تاکید کرد به‌رغم انتخاب تیبو کورتوآ برای بازی ابتدایی فصل مقابل برنلی، که به برد 3ـ1 چلسی انجامید، مشتاق است تا پتر چک در چلسی بماند.

مورینیو: امیدوارم چک چلسی را ترک نکند
به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت کورتوآ پس از سه فصل حضور قرضی در اتلتیکو مادرید، تعدادی از باشگاه‌ها از جمله پاری سن ژرمن و رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن پتر چک، دروازه‌بان ۳۲ ساله‌ی چلسی شده‌اند. با این وجود مورینیو ادعا می‌کند که مشتاق است تا این دروازه‌بان شوت‌گیر را در استمفورد بریج حفظ کند.
«قبلاً هم گفته‌ام که امیدوارم چک همین جا بماند و من بتوانم دو تا از سه دروازه‌بان برتر دنیا را در تیم داشته باشم. فکر می‌کنم پتر با توجه به سابقه‌ای که در چلسی داشته، شایسته‌ی هر گونه احترامی از جانب ما ست. اما فکر می‌کنم نخستین احترام این است که با صراحت بگوییم که می‌خواهیم او پیش ما بماند. زیرا ما می‌خواهیم دو دروازه‌بان رده بالا داشته باشیم. البته علاوه بر مارک [شوارتزر] که او هم یک دروازه‌بان عالی و با شخصیت است.»
او همچنین درباره‌ی بازی دادن به کورتوآ به عنوان انتخاب اول به خبرنگاران گفت: «من این واژه‌ی انتخاب اول را دوست ندارم. کورتوآ امروز انتخاب اول من بود، اما وقتی شما یک رقیب فوق حرفه‌ای مثل پتر را در کنار خود دارید، اگر کیفیت خوبی از خود به نمایش نگذارید به دردسر می‌افتید.»
«هیچ بازیکنی از بازی نکردن خوشحال نمی‌شود. پتر هم همین طور است. اما او نخواهد گفت که من شانسی ندارم. من از او انتظار دارم که روز چهارشنبه به تمرینات برگردد و مثل یک بازیکن فوق حرفه‌ای برای جایگاهش بجنگد. پتر نخواسته ما را ترک کند و من امیدوارم این کار را نکند.»

دیدگاه‌ها