کد خبر : 1167947 | 29 مرداد 1393 ساعت 10:24 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

آرمرو: تمام توانم را برای میلان به کار می‌گیرم

پابلو آرمرو بازیکنی که به تازگی با میلان قرارداد بسته تاکید دارد که درحال انجام تمرینات سخت است تا بتواند برای تیمش موثر باشد.

آرمرو: تمام توانم را برای میلان به کار می‌گیرم
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 27 ساله یکشنبه شب همین هفته اولین بازی خود برای آث میلان را انجام داد که این بازی در نهایت با نتیجه ی 2-1 به سود والنسیا انجامید. او در این بازی به صورت ذخیره به میدان رفت. او میپذیرد که پیش از آغاز فصل باید به سطح بالاتری ازآمادگی برسد.

آرمرو بعد از باخت میلان در گفتگو با وبسایت این باشگاه پرطرفدار درباره ی بازیابی آمادگی اش و نقشی که ترجیح میدهد در زمین ایفا کند صحبت کرد و درباره ی بدست آوردن موفقیت همراه با روسونری اظهار امیدواری نمود.

بازیکن کلمبیایی که هفته ی پیش بصورت قرضی و برای یک فصل از اودینزه به میلان منتقل شد میگوید: من در حال سخت تمرین کردن هستم تا 100درصد تواناییم را برای میلان به نمایش بگذارم . سرمربی تیم امروز به من فرصت بازی داد تا ببیند در زمین چه عملکردی دارم.به تدریج از نظر فیزیکی بهتر میشوم. من بازیکنی هستم که دوست دارم چه در دفاع و چه در حمله سریع باشم. پست من در تمام باشگاههایی که حضورداشته ام و در تیم ملی همیشه دفاع چپ بوده است. سرمربی تصمیم میگیرد کجا بازی کنم اما خودم دست دارم از دفاع شروع به تدارک حمله کنم . اینزاگی حتما بازی من در تیمهای دیگر را دیده و میداند چه وظیفه ای دراختیارم قرار دهد.به هر حال آماده ام در کارهای دفاعی و هجومی، در پستی که سرمربی تیم برایم در نظر گرفته بازی کنم. امیدورای من در مورد تیمم میلان در این فصل تبدیل شدن به یک گروه خوب و منسجم است تا بتوانیم از پس کارهای سخت برآییم.

دیدگاه‌ها