کد خبر : 1168608 | 02 شهریور 1393 ساعت 13:05 | 23.2K بازدید | 2 دیدگاه

اضافه شدن کمپبل به گزینه‌های جایگزینی بالوتلی

میلانی‌ها با تماس با مدیر برنامه‌های کمپبل علاقه‌ی خود به این بازیکن را به آرسنال منتقل کرده‌اند و امیدوارند در طی این هفته جلسه‌ای با مسوولان این باشگاه داشته باشند.

اضافه شدن کمپبل به گزینه‌های جایگزینی بالوتلی
به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات ماریو بالوتلی با لیورپول برای یک انتقال ۱۶ میلیون پوندی در مراحل پیشرفته قرار دارد و مسوولان آث‌میلان در جستجو برای یافتن جایگزین او جوئل کمپبل را به عنوان یک گزینه‌ی قرضی مد نظر قرار داده‌اند.
آن‌ها از طریق تماس با مدیر برنامه‌های کمپبل علاقه‌ی خود را به گوش آرسن ونگر سرمربی آرسنال رسانده‌اند و امید دارند تا با تشکیل یک جلسه در هفته‌ی جاری، درباره‌ی امکان حصول توافق در این زمینه با مسوولان آرسنال به مذاکره بنشینند.

آن‌ها قصد دارند تا با پیشنهاد پرداخت تمام و کمال دستمزد کمپبل، باشگاه شمال لندنی را نسبت به واگذاری قرضی این بازیکن ۲۲ ساله به مدت یک فصل متقاعد کنند. ونگر هنوز پاسخی درباره‌ی برنامه‌های خود برای کمپبل به طرف میلانی نداده است.

به نظر می‌رسد سرنوشت این انتقال نیز مانند بسیاری دیگر از مذاکرات آرسنال، به نتیجه‌ی بازی برگشت این تیم در دور پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر بشیکتاش بستگی دارد.

کمپبل در سال ۲۰۱۱ از تیم دپورتیوو ساپریسای کشورش به آرسنال پیوست و سه فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم‌های لوریان، رئال بتیس و المپیاکوس گذرانده است.

دیدگاه‌ها