کد خبر : 1169863 | 09 شهریور 1393 ساعت 14:07 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: کمپبل در آرسنال خواهد ماند

آرسن ونگر تا به حال در برابر تلاش سایر باشگاه‌ها برای جذب جوئل کمپبل مقاومت کرده و تاکید می‌کند او در آرسنال خواهد ماند.

ونگر: کمپبل در آرسنال خواهد ماند
به گزارش "ورزش سه"، کمپبل که یکی از ستارگان کاستاریکا در رقابت‌های جام جهانی بود همچنان در حاشیه‌ی ترکیب اصلی توپچی‌ها قرار دارد و از شروع فصل تنها یک بار به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است. در حالی که اولیویه ژیرو به دلیل مصدومیت تا شروع سال جدید میلادی از میادین دور خواهد بود، ونگر الکسیس سانچز و نیز یحیی سانوگوی کم‌تجربه را برای پست مهاجم وسط در اختیار دارد.

کمپبل نیز یکی از گزینه‌های مرد فرانسوی است و به نظر می‌رسد این بازیکن ۲۲ ساله که تا به حال هر سه فصل قرارداد خود با آرسنال را به صورت قرضی در باشگاه‌های لوریان، رئال بتیس و المپیاکوس گذرانده است در برنامه‌های آرسن ونگر در فصل جاری نقش خواهد داشت. «ما درخواست‌های زیادی برای او داشتیم، اما همه را رد کردیم. نمی‌دانم چند باشگاه برای او پیشنهاد داده بوده‌اند، اما تعداد آن‌ها زیاد بوده. وقتی من به دستیارم گفتم او به صورت قرضی جایی نمی‌رود، حتی اگر پیشنهاداتی هم برای او باشد به من نمی‌گویند. وقتی من می‌گویم نه، یعنی نه.»

دیدگاه‌ها