کد خبر : 1170001 | 10 شهریور 1393 ساعت 09:33 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

بچیروویچ: اولویت ما صعود به جمع 16 تیم نیست

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اعلام کرد اولویت ایران صعود به جمع 16 تیم اول جام جهانی نیست.

بچیروویچ: اولویت ما صعود به جمع 16 تیم نیست
تیم ملی بسکتبال ایران امشب در سومین دیدار خود در جام جهانی بسکتبال اسپانیا برابر صربستان قرار می‌گیرد.

به نقل از ایسنا، مهمد بچیروویچ ، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال ایران پیش از دیدار برابر صربستان، گفت: حریف شانس بیشتری برای پیروزی دارد، اما ایران تسلیم نخواهد شد.

ایران در دو بازی اول خود در جام جهانی بسکتبال برابر تیم‌های اسپانیا و برزیل شکست خورده است. ایران در صورتی که بخواهد چشم امیدی به صعود از این گروه داشته باشد باید صربستان را شکست دهد، چرا که بازی آخر با فرانسه به مراتب سخت‌تر از بازی با صربستان است.

مهمد بچیروویچ درباره شرایط ایران در جام جهانی بسکتبال اسپانیا، گفت: بسکتبال آسیا خیلی از اروپا و آمریکا عقب است، ولی تلاش می‌کنیم که در هر مسابقه‌ای عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و به دنیا نشان دهیم که ما در ایران بسکتبال بازی می‌کنیم. درباره بازی با صربستان نیز باید بگویم که آنها حریف بسیار قدری هستند، ولی برابر آنها دست و پا بسته نخواهیم بود. اعتراف می‌کنم که صربستان شانس بیشتری نسبت به ما دارد.

سرمربی اسلوونیایی ادامه داد: صربستان با مصدومیت میلوس تئودوسیچ و نناد کرستیچ دست و پنجه نرم می‌کند و این دو بازیکن که از ارکان صربستان هستند برابر ما به احتمال زیاد غایب خواهند بود و بنابراین این به سود ماست، ولی من می‌دانم که صربستان بازیکنان خیلی خوبی دارد و قطعا جای خالی این دو بازیکن را پر خواهند کرد. آنها در دفاع تیم بسیار قدرتمندی هستند و این کار ما را سخت خواهد کرد.

صربستان در اولین دیدار خود مصر را شکست داد، ولی در دومین دیدار برابر فرانسه با 74- 73 شکست خورد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره احتمال استرس تیمش در برابر صربستان، گفت: خودمان را با این جور مسائل درگیر نخواهیم کرد، ممکن است بازیکنانمان پس از شکست برابر اسپانیا و برزیل، در بازی برابر صربستان استرس داشته باشند. اولویت ما صعود به جمع شانزده تیم نیست. ما بازی‌های آسیایی اینچئون را در پیش داریم که برای ما اهمیت بیشتری دارد. آن بازی‌ها بلافاصله پس از جام جهانی انجام می‌شود و برای ما مهم است که در آنجا پیروز شویم.

تیم ملی بسکتبال ایران شب گذشته با نتیجه‌ 79 بر 50 برابر برزیل شکست خورد.

دیدگاه‌ها